HYVINVOINTILOMAT ry:n LOMAJAKSOT VUONNA 2014

Hyvinvointilomat ry:n vuoden 2014 hakuaika on jo päättynyt. Vuoden 2015 hyvinvointilomat tulee haettavaksi myöhemmin.

Lisätietoja hyvinvointilomista:

Tuetut lomaviikot järjestetään Lomakeskus Huhmarissa, joka sijaitsee Polvijärvellä lähellä Joensuuta.

Majoitustiedot
Majoitus on erillisissä loma-asunnoissa, joissa on makuuhuone, oleskelutilat, keittomahdollisuus ja wc/suihku. Majoitus toteutetaan loma-asunto/pariskunta tai perhe ja yksin tulevat kaksi henkilöä/loma-asunto. Monitoimitalossa on ruokailut, ravintolapalvelut ja laajennettu vesimaailma. Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com.

Loman sisältö
Kaikki lomat toteutetaan täysihoidolla, sisältäen aamiaisen, lounaan ja päivällisen sekä lomaohjauksen. Loma alkaa tulopäivänä päivällisellä ja päättyy lähtöpäivänä aamiaiseen. Viikot tarjoavat liikuntavirikkeitä ja luentoja.

Lomatuki myönnetään enintään joka toinen vuosi. Hakemuksessa on ilmoitettava kahden viimeksi kuluneen vuoden aikana saadut lomatuet. Myös muilta lomajärjestöiltä saadut lomatuet on ilmoitettava.

Hakumenettely

Hakulomakkeen voit tulostaa tästä.

Hakulomakkeen voit tilata myös SuPerin toimistosta puh. 09-2727 9126/Kirsi Kauppinen tai osoitteella SuPer ry, Ratamestarinkatu 12, 00520 Helsinki tai sähköpostilla kirsi.kauppinen@superliitto.fi. Tarkempi hakuaika julkaistaan kun vuoden 2015 hyvinvointilomat tulevat hakuun.