HYVINVOINTILOMAT ry:n LOMAJAKSOT VUONNA 2014

Hyvinvointilomat ry:n eläkeläisten erityisviikot haettavissa vuodelle 2014

Tuetut lomaviikot järjestetään Lomakeskus Huhmarissa, joka sijaitsee Polvijärvellä lähellä Joensuuta.

Eläkeläiset: Voimaa vesiliikunnasta 24.-29.11.2014 ja Hemmotellen Huhmarissa 8.-13.12.2014

Majoitustiedot
Majoitus on erillisissä loma-asunnoissa, joissa on makuuhuone, oleskelutilat, keittomahdollisuus ja wc/suihku. Majoitus toteutetaan loma-asunto/pariskunta tai perhe ja yksin tulevat kaksi henkilöä/loma-asunto. Monitoimitalossa on ruokailut, ravintolapalvelut ja laajennettu vesimaailma. Lisätietoja www.lomakeskushuhmari.com.

Loman sisältö
Kaikki lomat toteutetaan täysihoidolla, sisältäen aamiaisen, lounaan ja päivällisen sekä lomaohjauksen. Loma alkaa tulopäivänä päivällisellä ja päättyy lähtöpäivänä aamiaiseen. Viikot tarjoavat liikuntavirikkeitä ja luentoja.

Kustannukset
Eläkeläisten voimaa vesiviikosta peritään 110 euroa/lomajakso ja hemmotellen Huhmarissa viikosta peritään 90 euroa/lomajakso.

Valinnat tehdään huomioiden hakijoiden tulot, terveydelliset tekijät ja elämäntilanne. Matkakuluista ja mahdollisten retkien kustannuksista lomalaiset vastaavat itse.

Lomatuki myönnetään enintään joka toinen vuosi. Hakemuksessa on ilmoitettava kahden viimeksi kuluneen vuoden aikana saadut lomatuet. Myös muilta lomajärjestöiltä saadut lomatuet on ilmoitettava.

Jokainen hakemus käsitellään yksilöllisesti ja luottamuksellisesti. Perhettä kohden tarvitaan yksi hakemus. Puutteellisia hakemuksia ei voida käsitellä.

Hakumenettely

Hakulomakkeen voit tulostaa tästä.

Hakulomakkeen voit tilata myös SuPerin toimistosta puh. 09-2727 9126/Kirsi Kauppinen tai osoitteella SuPer ry, Ratamestarinkatu 12, 00520 Helsinki tai sähköpostilla kirsi.kauppinen@superliitto.fi.

Hakemus on palautettava 31.8.2014mennessä yllä olevaan osoitteeseen.