Vakuutukset

Turvan logo, mies, nainen
SuPerin vakuutuskumppani Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva tarjoaa superilaisille vakuutusturvaa jäsenetuhintaan. Turva on kotimainen vakuutusyhtiö, jonka omistavat sen asiakkaat.

SuPer on vakuuttanut jäsenensä vastuu- ja oikeusturvavakuutuksella. Jäsenet ovat vakuutettuina myös järjestövakuutuksella osallistuessaan järjestötehtäviin ja -tilaisuuksiin. Lisäksi opiskelijajäsenet on vakuutettu vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella.

Liitolla on myös potilasvakuutuslain mukainen potilasvakuutus, joka kattaa yhtiömuodosta riippumatta jäsenten yrittäjinä harjoittaman terveyden- ja sairaanhoitotoiminnan edellyttäen, ettei toimintaan osallistu yhtään avustajaa tai työntekijää.

Lisätietoja jäsenvakuutusten tarkemmasta sisällöstä ja ehdoista löydät osoitteessa turva.fi/super.

Turvaa rakkaasi Turvassa-henkivakuutuksella, vain 5,92 €/kk*

Elämä voi pysähtyä yhtäkkiä, mutta arki jatkuu – parasta turvaa läheisillesi on oma henkivakuutuksesi

Läheistesi muuttunutta arkea helpottaa henkivakuutus. Vakuutuskumppanimme Turvan Turvassa-henkivakuutus on erityisesti SuPerin jäsenelle edullinen: vain 5,92 €/kk (*hintaesimerkki vuonna 2023: 30-vuotias XXX-liiton jäsen, korvaussumma 100 000 €). Turvassa-henkivakuutuksen myöntää LähiTapiola Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö.

Turvaa rakkaimpasi osoitteessa turva.fi/henkivakuutus

Täyden kympin asiakasedut Turvasta

SuPerin jäsenenä saat 10 prosentin jäsenalennuksen vapaaehtoisista, jatkuvista vakuutuksista. Vapaaehtoisilla jatkuvilla vakuutuksilla tarkoitetaan koti-, henkilö-, kasko-, lemmikki- metsä- ja venevakuutuksia.

Jos sinulla on Turvan kotivakuutuksen lisäksi vähintään yksi muu vakuutus, saat lisäksi 10 prosentin omistaja-alennuksen. Jos sinulla on vain yksi vakuutus, saat omistaja-alennuksen kahden vuoden asiakkuuden jälkeen.

Huomioithan, että edellä mainitut alennukset eivät koske liikennevakuutusta tai henkivakuutusta.

Lisäksi Turva tarjoaa superilaisille räätälöityjä vakuutustuotteita, kuten kattavan Liittokaskon. Liittokasko-autovakuutus sisältää erinomaisen bonusedun: bonuksesi eivät laske, vaikka vahinko sattuisikin, jos olet ajanut kolme vuotta ilman vahinkoja. Lisäksi Liittokasko sisältää mainion sijaisautoedun: matkasi jatkuu, vaikka autosi hyytyisi kesken matkan teknisen vian vuoksi.

Lue lisää osoitteessa turva.fi/etusi

Lataa TaskuTurva puhelimeesi – saat parhaan hyödyn vakuutuksistasi

TaskuTurva on Turvan mobiilisovellus, joka on luotu helpottamaan Turvan asiakkaiden arkea. Näet TaskuTurvasta henkilökohtaisen sekä liiton tarjoaman vakuutusturvan, voit tarkistaa sen avulla viimeisimmän laskusi tiedot ja myös viestittely turvalaisten kanssa onnistuu mutkattomasti TaskuTurvan kautta.

TaskuTurvasta hyötyvät erityisesti Turvan lapsivakuutus-, kotivakuutus- ja kaskovakuutusasiakkaat. TaskuTurvan avulla lääkärikäynnit onnistuvat rahaa käyttämättä, jolloin korvauksia ei tarvitse erikseen hakea.

Kun sinulla on Turvassa laajan tason kotivakuutus ja puhelimesi menee rikki, voit korjauttaa laitteen TaskuTurvan avulla kätevästi Turvan yhteistyökumppanilla Fonumilla. Autohuolien yllättäessä tien päällä, löydät TaskuTurvasta toimintaohjeet ja lähimmän korjaamon yhteystiedot.

Lue lisää osoitteessa turva.fi/taskuturva.

Etu työttömälle tai lomautetulle

Mikäli työttömyys tai lomautus kohtaa, Turva joustaa vakuutusmaksuissa. Turva myöntää pyynnöstä työttömälle tai lomautetulle ammattiliiton jäsenelle kuuden viikon korottoman lisämaksuajan vakuutusmaksuihin. Maksuaikaa saadakseen työttömäksi jääneen tai lomautetun Turvan asiakkaan tulee laskun saadessaan ottaa yhteyttä Turvan asiakaspalveluun, josta hän saa tarkemmat toimintaohjeet. Yhteystiedot löytyvät osoitteesta turva.fi/yhteystiedot