Superilainen – ensi vuonna sinulla on vaikuttamisen paikka!

Kesällä 2020 järjestetään SuPerin liittokokous. Tätä ennen käydään keväällä 2020 kahdet päättäjävaalit, joissa sinä pääset valitsemaan edustajat liittokokoukseen, jäsenet seuraavaan edustajistoon ja ehdokkaat liittohallituksen jäseniksi. Sinä voit myös asettua ehdolle päättäjäksi!

SuPerin liittokokous on liiton tärkein päättäjä. Liittokokous valitsee mm. puheenjohtajan ja linjaa toimintaa seuraavalle kaudelle. Liittokokous järjestetään 10.–11.6.2020.

Liittokokousvaalit näkyvät SuPerin kanavissa – pysy kuulolla ja käytä valtaasi!

Seuraa verkkosivuja, SuPer-lehteä, SuPer-Ruutua ja some-kanavia, joista saat viimeisimmät tiedot vaaleihin liittyen. Oman liittosi tulevaisuuteen voit vaikuttaa asettumalla ehdolle, asettamalla ehdokkaan tai äänestämällä.

Sinä olet SuPer – käytä valtaasi ja ole mukana vaikuttamassa omassa liitossasi!

Valmistuva opiskelija – liity nyt!

Jos olet valmistumassa tänä syksynä, kannattaa liittyminen hoitaa heti kuntoon. Ensi kevään vaaleissa voivat vaikuttaa kaikki, jotka ovat SuPerin varsinaisia tai yrittäjäjäseniä 31.12.2019 mennessä. Liittymällä SuPeriin kuluvan syksyn aikana ja ennen vuoden vaihdetta osallistut laadukkaiden työkenkien arvontaan. Jäsenenä voit sekä vaikuttaa että voittaa!

Päivitä jäsentietosi, pääset vaikuttamaan ja osallistut arvontaan!

Seuraa vaalipöhinää SuPer-Ruudussa, Facebookissa, Instagramissa ja Twitterissä!

SuPer-päättäjät Kysymyksiä ja vastauksia
Materiaalipankki Lehtiartikkelit