Luottamusmiesvaalit 2018

Kuntasektorin ammattiosastoissa käydään luottamusmiesvaalit loka-joulukuussa 2018. Luottamusmiehet ovat liiton ja ammattiosaston tärkeimpiä tukipilareita. Oletko sinä edunvalvonnan ykköstykki?

Oletko SuPerin varsinainen jäsen, haluat oppia uutta ja olet kiinnostunut yhteisten asioiden hoitamisesta? Onko auttaminen ilosi ja uskotko yhteistyön voimaan? Valmistaudu asettumaan ehdolle syksyn vaaleihin! Julkaisemme tällä sivulla ohjeita ehdokasasetteluun kevään aikana – ja syksyllä käydään rohkeasti kohti vaaleja!

Ammattiosaston kannattaa hyödyntää vaalijulisteita ja -flyereita kaikissa mahdollisissa kevään ja syksyn tapahtumissa sekä työpaikoilla. Mainoksia voi tilata palveluvarastosta, johon ammattiosastojen puheenjohtajilla on tunnukset.

Tulevan kevään ja syksyn aikana julkaisemme tällä sivulla kaiken kuntasektorin vaalien etukäteisjärjestelyissä ja itse vaalien järjestämisessä tarvittavan materiaalin.

Kysy lisää: yleishallinto@superliitto.fi