Sinustako ammattiosaston SuPer-somettaja?

Oletko kuin kotonasi sosiaalisen median kanavissa, onko sinulla sana hallussa etkä pelkää esiintymistä tai uuden oppimista? Kiinnostaako lyhytkestoinen vapaaehtoistoiminta?

Etsimme nyt 18-29 -vuotiaita nuoria superilaisia ammattiosastojen SuPer-somettajiksi. SuPer-somettajien toiminnan keskiössä on paikalliseen SuPerin ammattiosastojen toimintaan tutustuminen, tapahtumiin osallistuminen ja niistä eteenpäin kertominen omissa sosiaalisen median kanavissa. Toimit ammattiosastojen sanansaattajana eri kanavissa ja tuot esiin superilaisuutta omalla tavallasi.

SuPer-somettajana saat

• oppia SuPerin ammattiosastotoiminnasta, auttaa ammattiosastoja sekä kehittää ja rohkeasti kokeilla uutta sisältöä sosiaaliseen mediaan
  • SuPer-liiton järjestöasiantuntijoiden osaamisen ja avun tueksi tehtävään
  • kuukausittaisia etätapaamisia muiden SuPer-somettajien kanssa Teamsissa
  • SuPer-somettajien oman ryhmän tueksi ja ideoiden jakamiseksi
  • Vuoden lopussa yhteiset treffit Helsingissä.

SuPer-somettajat toimivat huhtikuusta vuoden 2021 loppuun asti. Vuosi pitää sisällään alkutreffit torstaina 8.4.2021 klo 16-17.30 Teamsin välityksellä, kuukausittaisia Teams-tapaamisia sekä lopputreffit Helsingissä, jos koronatilanne sen sallii. Liitto kustantaa matkat, ruokailun, mahdollisen majoituksen ja korvaa ansionmenetyksen päivästä erillisen ohjeistuksen mukaan.

Tunnistatko itsesi kuvauksesta ja haluat olla mukana luomassa ja kokeilemassa jotain uutta?

Hae mukaan tästä

Vielä ehdit mukaan eli lähetä rohkeasti hakemuksesi, joko verkkosivujen kautta tai osoitteeseen nuoret@superliitto.fi. Kuvaile hakemuksessasi lyhyesti itseäsi superilaisena ja somettajana.