SuPer-Nuorten tapahtumat

SuPer-Nuorille on toimintaa eri puolilla Suomea. Ammattiosastot järjestävät omille jäsenilleen erilaisia  aktiviteetteja ja tapahtumia.

Tapahtumista saat tietoa sähköpostitse, Facebookista SuPer-Nuorten ryhmästä sekä alueen tai oman ammattiosaston ryhmästä. Lisäksi tapahtumista löytyy tietoa oman ammattiosastosi verkkosivuilta. Siirry ammattiosastojen verkkosivuille.

Maaliskuussa vietetään SuPer-Nuorten kuukautta

Maaliskuussa on tarkoitus tehdä ammattiosastoimintaa tutuksi nuorille ja järjestää vähän erilaisia tapahtumia, jotka on kohdennettu erityisesti 18–35-vuotiaille jäsenille. Maaliskuun aikana ammattiosastot kertovat toiminnastaan nuorille jäsenilleen  ja järjestävät erilaisia tempauksia ja tapahtumia alueellisesti.

Ammattiosastot voivat lähestyä nuoria jäseniään kirjeillä tai sähköpostilla. Jos kaipaatte vinkkejä toiminnan suunnitteluun, olkaa yhteydessä oman alueenne SuNuun tai Tanja Oksaseen, tanja.oksanen@superliitto.fi.

Nuori superilainen, ole rohkeasti yhteydessä omaan ammattiosastoosi ja kerro mitä sinä toivot nuorille järjestettävän!

Alueellisia nuorten tapahtumia 2019

Oman ammattiosastosi tapahtumissa pääset tutustumaan paikalliseen superilaiseen toimintaan ja toimijoihin.

Muista seurata oman ammattiosastosi sivuja ja ottaa osaa tapahtumiin!

Paljon lisää tapahtumia ja keskustelua löydät myös SuPer-Nuorten FB-sivuilta ja Instasta

Valtakunnalliset SuPer-Nuorten tapahtumat 2019

SuPer-Nuoret Laineilla + valmistuvien varaslähtö Koulutusristeily 3.-5.5.2019 kokoaa Itämeren aalloille 150 SuPer-Nuorta ja kevään 2019 aikana valmistuvaa SuPerin opiskelijajäsentä ympäri Suomea!

Nuorten luottamusmiesvalmennus yksityissektorilla työskenteleville Helsingissä 15.-16.5.2019.

Ilmoittautuminen sivun oikeasta yläkulmasta löytyvän Kirjaudu jäsensivuille -painikkeen kautta - ilmoittaudu tapahtumiin ja koulutuksiin

Lisätietoa nuorten koulutuksista ja tapahtumista:
tanja.oksanen@superliitto.fi  puh.09 2727 9192

Tutustu kaikkiin SuPerin koulutuksiin >>