SuPer-Nuorten tapahtumat

SuPer-Nuorille on toimintaa eri puolilla Suomea. Ammattiosastot järjestävät omille jäsenilleen erilaisia  aktiviteetteja ja tapahtumia.

Tapahtumista saat tietoa sähköpostitse, Facebookista SuPer-Nuorten ryhmästä sekä alueen tai oman ammattiosaston ryhmästä. Lisäksi tapahtumista löytyy tietoa oman ammattiosastosi verkkosivuilta. Ammattiosastojen verkkosivuille pääset tästä >>.

Viikolla 11 vietetään SuPer-Nuorten viikkoa!

Viikon aikana on tarkoitus tehdä ammattiosastoimintaa tutuksi nuorille ja järjestää vähän erilaisia tapahtumia, jotka on kohdennettu erityisesti 18–35-vuotiaille jäsenille. Viikon aikana ammattiosastot kertovat toiminnastaan nuorille jäsenilleen eri keinoin ja järjestävät erilaisia tempauksia ja tapahtumia alueellisesti.

Ammattiosastot voivat lähestyä nuoria jäseniään kirjeillä tai sähköpostilla. Jos kaipaatte vinkkejä toiminnan suunnitteluun, olkaa yhteydessä oman alueenne SuNuun tai Tanja Oksaseen, tanja.oksanen@superliitto.fi.

Nuori superilainen, ole rohkeasti yhteydessä omaan ammattiosastoosi ja kerro mitä sinä toivot nuorille järjestettävän!

Alueellisia nuorten tapahtumia 2018

Muista seurata oman ammattiosastosi sivuja ja ottaa osaa tapahtumiin!

Paljon lisää tapahtumia ja keskustelua löydät myös SuPer-Nuorten FB-sivuilta ja Instasta

Valtakunnalliset SuPer-Nuorten tapahtumat 2018

SuPer-Nuoret Laineilla + valmistuvien varaslähtö Koulutusristeily 20.-22.4.2018 kokoaa Itämeren aalloille 150 SuPer-Nuorta ja kevään 2018 aikana valmistuvaa SuPerin opiskelijajäsentä ympäri Suomea! Ilmoittautuminen käynnissä, ole nopea jos haluat varmistaa paikkasi!

SuPerRaksapäivät 1.-2.9.2018. Ilmoittautuminen alkaa kevään aikana seuraa SuPer-lehteä ja somea!

Sukella SuPeriin 1.-2.12.18 Lapissa on tarkoitettu vastavalmistuneille SuPerilaisille tai niille jotka eivät ole aikaisemmin osallistuneet nuorten koulutuksiin,

Lisätietoa nuorten koulutuksista ja tapahtumista:
tanja.oksanen@superliitto.fi  puh.09 2727 9192

Kaikki SuPerin koulutukset löydät täältä >>.

SuPer-nuoret