Jäsentiedote

UUSI NIMI – SAMA TUTTU YHDISTYS

Vastaanottohoitajat ja osastonsihteerit ry                              JÄSENTIEDOTE

Talvinen tervehdys teille Suomen vastaanotto-osastoavustajat ry jäsenet. Kuten otsikosta huomaattekin, yhdistyksen nimi on muuttunut.
Nimen muutostahan on käsitelty pitkään ja hartaasti.
Lokakuussa saimme vihdoin päätöksen, että voimme käyttää yhdistyksen uutta nimeä.
Nimi kuvastaa tätä päivää, avohoitosektorillahan vastaanottohoitaja nimike on ollut käytössä pitkään.
Jäsenistömme on edelleen samaa, eli eri terveydenhuollon sektoreilla toimivia vastaanottotyön ammattilaisia sekä osastonsihteereitä. Kiitettävästi olemme saaneet joukkoomme lähihoitajia, jotka ovat valinneet koulutusohjelmakseen asiakaspalvelu ja tietohallinto osion.

Ensi kevään opintopäivien ohjelma on valmistunut. Ohjelma on laadittu ajankohtaiseksi ja mahdollisimman laajasti ammattikuntaamme käsitteleviä aiheita sisältäväksi. Ammatilliset opintopäivät pidetään Tampereella hotelli Ilveksessä 19.-20.3.2015.  Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee lähtemään työpaikaltaan päivittämään ammatillisia asioita.  Opintopäivien yhteydessä pidetään yhdistyksen vuosikokous. Kokous on torstaina 19.3. 2015 klo:18.00 alkaen. Jäsenet olette tervetulleita päättämään yhdistyksen tulevaisuudesta, on aika valita yhdistykselle hallitus ja puheenjohtaja. Uusia toimijoita kaivataan. Mainostakaa työpaikoillanne tulevia opintopäiviä ja innostakaa uusia toimijoita joukkoomme. Näin voimme jatkaa yhdistyksenä ammatillista toimintaa, kuten olemme toimineet 46 vuotta.

Nyt on kuitenkin aika valmistautua joulun odotukseen. Sytyttää kynttilät kaamoksen keskellä ja nauttia talvisista päivistä. Toivomuksena olisikin, että jospa jouluna olisi lunta.

Rauhaisaa Joulun odotusta ja Onnellista Uutta Vuotta 2015.

Vastaanottohoitajat ja osastonsihteerit ry
Toini Koistinen yhdistyksen pj