Tule mukaan vahvistamaan SuPer-voimia ja voit voittaa huikeita palkintoja!

SuPerissa käynnistyy 15.10.2020 jäsenhankintakilpailu teemalla Liity SuPer-voimiin. Keskenään kilpailevat neljä maantieteellistä aluetta, joita valmentavat ja kouluttavat alueiden omat järjestöasiantuntijat. He myös vastaavat mahdollisiin jäsenhankintaan liittyviin kysymyksiin. Järjestöasiantuntijoiden yhteystiedot »

Ammattiosastosi puheenjohtajalta saat lisätietoa muun muassa kampanjamateriaalista.

Kilpailun säännöt

1. Kilpailun voittaa se alue, joka on 15.10.2020–31.3.2021 välisenä aikana onnistunut kasvattamaan jäsenmääräänsä suhteellisesti (prosentuaalisesti) eniten.
  2. Jäsenmäärissä huomioidaan varsinaiset ja yrittäjäjäsenet ja jäsenmäärään lasketaan ammattiosastoon liittyneet uudet, varsinaiset ja yrittäjäjäsenet. Ammattiosaston vaihtajia ei huomioida.
  3. Kilpailun voittajat julkaistaan huhtikuun lopussa. Alueelliset tulokset ilmoitetaan ammattiosastoille niiden omiin sähköpostiosoitteisiin ja voittaneille suosittelijoille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.
  4. Tasapelin sattuessa arpa ratkaisee.

Liity SuPer-voimiin -kampanjan palkinnotVoittajille ja suosittelijoille on luvassa mahtavia palkintoja

1. Kilpailun voittanut alue saa palkinnoksi vuoden 2021 aikana järjestettävän virtuaalisen Hyvän mielen päivän jäsenilleen. Alueen ammattiosastot pääsevät mukaan suunnittelemaan päivän sisältöä.
  2. Voittaneen alueen eniten jäsenmääränsä kasvattaneen ammattiosaston jäsenet palkitaan Kuulun SuPer-voimiin -t-paidalla.
  3. Jokaiselta neljältä alueelta palkitaan kolme parasta suosittelijaa.
  • Jokaisen alueen paras suosittelija voittaa Sokos Hotelsin majoituspaketin.
  • Jokaisen alueen toiseksi paras suosittelija voittaa aktiivisuusrannekkeen.
  • Jokaisen alueen kolmanneksi paras suosittelija voittaa Color4care-työkengät.

HUOM! Palkintojen ulkonäkö saattaa poiketa kuvan tuotteista.

Lisäksi kaikki suosittelijat saavat jokaisesta uudesta varsinaisesta jäsenestä 30 euron arvoisen lahjakortin.

Lue lisää suosittelijan lahjakortista »

Color4Care-kengätLokakuun arvonta kaikille suosittelijoille

Näiden mahtavien palkintojen lisäksi lokakuussa järjestetään suosittelijoiden kesken ylimääräinen arvonta. Kaikkien 15.–31.10.2020 välisenä aikana SuPeria suositelleiden kesken arvotaan neljä paria Color4care-työkenkiä. Arvonta suoritetaan marraskuun lopussa ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

HUOM! Palkinnon ulkonäkö saattaa poiketa kuvan tuotteesta.

Miten varsinaiseksi jäseneksi liitytään?

Liity jäseneksi helposti verkossa tästä »

Voit myös tilata paperisia liittymislomakkeita tästä »

Alueiden jäsenmäärän kehitys

Jokaisen kuun viimeisenä arkipäivänä julkaistaan alueiden jäsenmäärien kehitys. Ensimmäinen julkaisu tapahtuu lokakuun lopussa.

Ammattiosastot voivat tarkastella omaa jäsenkehitystään Aktiivin SuPerissa. Katso ohjeet »