Tule mukaan vahvistamaan SuPer-voimia ja voit voittaa huikeita palkintoja!

SuPerissa käynnistyi 15.10.2020 jäsenhankintakilpailu teemalla Liity SuPer-voimiin. Keskenään kilpailevat neljä maantieteellistä aluetta, joita valmentavat ja kouluttavat alueiden omat järjestöasiantuntijat. He myös vastaavat mahdollisiin jäsenhankintaan liittyviin kysymyksiin. Järjestöasiantuntijoiden yhteystiedot »

Ammattiosastosi puheenjohtajalta saat lisätietoa muun muassa kampanjamateriaalista.

Kilpailun aluejako

Kilpailun säännöt

1. Kilpailun voittaa se alue, joka on 15.10.2020–31.3.2021 välisenä aikana onnistunut kasvattamaan jäsenmääräänsä suhteellisesti (prosentuaalisesti) eniten.
  2. Jäsenmäärissä huomioidaan varsinaiset ja yrittäjäjäsenet ja jäsenmäärään lasketaan ammattiosastoon liittyneet uudet, varsinaiset ja yrittäjäjäsenet. Ammattiosaston vaihtajia ei huomioida.
  3. Kilpailun voittajat julkaistaan huhtikuun lopussa. Alueelliset tulokset ilmoitetaan ammattiosastoille niiden omiin sähköpostiosoitteisiin ja voittaneille suosittelijoille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.
  4. Tasapelin sattuessa arpa ratkaisee.

Liity SuPer-voimiin -kampanjan palkinnotVoittajille ja suosittelijoille on luvassa mahtavia palkintoja

1. Kilpailun voittanut alue saa palkinnoksi vuoden 2021 aikana järjestettävän virtuaalisen Hyvän mielen päivän jäsenilleen. Alueen ammattiosastot pääsevät mukaan suunnittelemaan päivän sisältöä.
  2. Voittaneen alueen eniten jäsenmääränsä kasvattaneen ammattiosaston jäsenet palkitaan Kuulun SuPer-voimiin -t-paidalla.
  3. Jokaiselta neljältä alueelta palkitaan kolme parasta suosittelijaa.
  • Jokaisen alueen paras suosittelija voittaa Sokos Hotelsin majoituspaketin.
  • Jokaisen alueen toiseksi paras suosittelija voittaa aktiivisuusrannekkeen.
  • Jokaisen alueen kolmanneksi paras suosittelija voittaa Color4care-työkengät.

HUOM! Palkintojen ulkonäkö saattaa poiketa kuvan tuotteista.

Lisäksi kaikki suosittelijat saavat jokaisesta uudesta varsinaisesta jäsenestä 30 euron arvoisen lahjakortin. Muista vain täyttää omat jäsentietosi uudeksi jäseneksi liittyvän liittymislomakkeeseen kohtaan suosittelija/jäsenhankkija (sähköisessä lomakkeessa kohtaan Muut tiedot).

Lue lisää suosittelijan lahjakortista »

Tammikuun arvontakampanjan voittajat on arvottu

Tammikuun suosittelijoiden kesken järjestettävän ylimääräisen arvonnan voittajat ovat löytyneet. Kaikkien 14.1.–31.1.2021 SuPeria suositelleiden kesken arvotttin 3 kpl SuPer-yllätyspakettia täynnä kivoja SuPer-tuotteita. Onnekkaat voittajat löytyivät tällä kertaa Joensuusta, Virroilta ja Rautalammelta. Voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Onnea voittajille!

HUOM! Palkinnon ulkonäkö saattaa poiketa kuvan tuotteesta.

Miten varsinaiseksi jäseneksi liitytään?

Liity jäseneksi helposti verkossa tästä »

Voit myös tilata paperisia liittymislomakkeita tästä »

Alueiden jäsenmäärän kehitys

Alueiden jäsenmäärien kehitys julkaistaan kerran kuussa. Seuraava tilannekatsaus julkaistaan helmikuun lopussa.

Ammattiosastot voivat tarkastella omaa jäsenkehitystään Aktiivin SuPerissa. Katso ohjeet »

Lataa kansikuva ammattiosaston Facebook-ryhmälle: Liity SuPer-voimiin -kansikuva.