SuPerin jäsenhankintakisa "Liity SuPer-voimiin" on ratkennut!

SuPerissa käytiin ajalla 15.10.2020 - 31.3.2021 jäsenhankintakilpailu teemalla Liity SuPer-voimiin. Keskenään kilpailivat neljä maantieteellistä aluetta, joita valmensivat ja kouluttivat alueiden omat järjestöasiantuntijat. Järjestöasiantuntijoiden yhteystiedot»

Järjestöasiantuntijoiden alueetKilpailun aluejako

Voittajat ja parhaat suosittelijat ovat ratkenneet

Huikeat onnittelut voittaneelle alueelle: Pohjanmaa, Etelä-Pohjanmaa, Satakunta, Varsinais-Suomi, Kanta-Häme, Päijät-Häme ja Ahvenanmaa. Voittanut alue saa palkinnoksi vuoden 2021 aikana järjestettävän virtuaalisen Hyvän mielen tapahtuman jäsenilleen. Alueen ammattiosastot pääsevät mukaan suunnittelemaan tapahtuman sisältöä.

Voittaneen alueen parhaaksi ammattiosastoksi kiri Satakunnan keskussairaalan ammattiosasto 621. Voittaneen alueen eniten jäsenmääränsä kasvattaneen ammattiosaston jäsenet palkitaan Kuulun SuPer-voimiin -t-paidalla.

Extrabonuksena SuPer palkitsee Kymenlaakson keskussairaalan ammattiosasto 706:n Suomen parhaana ammattiosastona. Myös Suomen parhaan ammattiosaston jäsenet palkitaan Kuulun SuPer-voimiin -t-paidalla.

Myös jokaisen alueen kolme parasta suosittelijaa on löytynyt ja heille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

• Jokaisen alueen paras suosittelija voittaa Sokos Hotelsin majoituspaketin.
    • Jokaisen alueen toiseksi paras suosittelija voittaa aktiivisuusrannekkeen.
    • Jokaisen alueen kolmanneksi paras suosittelija voittaa Color4care-työkengät.

Lämpimät onnittelut ja isot kiitokset kaikille ammattiosastoille ja suosittelijoille mahtavasta työstänne.

Kilpailun palkinnot

HUOM! Palkintojen ulkonäkö saattaa poiketa kuvan tuotteista.

Suuret kiitokset mahtaville jäsenhankkijoillemme!

SuPerin jäsenhankintakilpailu Liity SuPer-voimiin on nyt päättynyt, ja kilpailun tuloksena olemme entistä vahvempia. Kasvattamalla jäsenmäärää kaikilla alueilla ammattiosastot ovat tehneet erittäin tärkeää työtä, ja kilpailun hieno lopputulos on kaikkien ansiota. Suuret kiitokset siitä!

SuPerin arvokkain pääoma ovat jäsenemme, joita haluamme aina palvella parhaalla mahdollisella tavalla. Tehokas jäsenhankinta on toimintamme kulmakivi: mitä vahvemmat SuPer-voimat sitä helpompaa jäsenten työehtojen puolustaminen ja turvaaminen on. Jatkattehan siis mahtavaa työtänne jäsenhankinnan parissa ja suosittelette SuPeria jatkossakin!

Haluan vielä kerran - koko liiton puolesta - onnitella kilpailun voittajia ja sydämellisesti kiittää kaikkia siihen osallistuneita upeasta työstänne; olette meille kullan arvoisia!

Voimia kevääseen ja oikein ihanaa kesän odotusta kaikille!

Paavolan allekirjoitus

Silja Paavola, SuPerin puheenjohtaja

Suosittele SuPeria maaliskuussa kampanjan voittajat ovat selvilläSuPerin yllätyspaketti

Kaikkien kisan mahtavien palkintojen lisäksi maaliskuun suosittelijoiden kesken järjestettiin vielä ylimääräinen arvonta. Kaikkien 15.3.–31.3.2021 SuPeria suositelleiden kesken arvottiin 3 kpl SuPer-yllätyspakettia täynnä kivoja SuPer-tuotteita. Arvonta on suoritettu ja voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti. Onnelliset voittajat löytyivät tällä kertaa Savitaipaleelta, Tampereelta ja Sodankylästä. Onnea voittajille.

Palkinnon ulkonäkö saattaa poiketa kuvan tuotteesta.

Alueiden lopullinen tulos

jäsenhankintakisa, alueiden tulos

Kilpailun säännöt olivat

1. Kilpailun voittaa se alue, joka on 15.10.2020–31.3.2021 välisenä aikana onnistunut kasvattamaan jäsenmääräänsä suhteellisesti (prosentuaalisesti) eniten.
    2. Jäsenmäärissä huomioidaan varsinaiset ja yrittäjäjäsenet ja jäsenmäärään lasketaan ammattiosastoon liittyneet uudet, varsinaiset ja yrittäjäjäsenet. Ammattiosaston vaihtajia ei huomioida.
    3. Kilpailun voittajat julkaistaan huhtikuun lopussa. Alueelliset tulokset ilmoitetaan ammattiosastoille niiden omiin sähköpostiosoitteisiin ja voittaneille suosittelijoille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.
    4. Tasapelin sattuessa arpa ratkaisee.