VARMISTA, ETTÄ JÄSENNUMEROSI ON OIKEIN. Väärällä jäsennumerolla tai ilman jäsennumeroa tulevia hakemuksia ei voida käsitellä.

Lomake tallentuu turvallisesti SuPerin tietokantaan tietoturvalain vaatimukset täyttäen. Täyttämällä lomakkeen annat suostumuksen henkilötietojen käyttöön Kallion kaksion varaukseen liittyvässä rekisterissä.

Yhtenäistimme Kallion kaksion hakuajat samoille viikoille muiden loma-asuntojen hakuaikojen kanssa. Helmikuussa avataan viikot 18-44 ja syyskuussa viikot 45-17.

Kallion kaksion hinta on 80,00 €/vrk ja viikosta 45 alkaen, hinta on 40€/vrk julkisivuremontista johtuen. Julkisivuremontin arvioitu kesto 2023 heinäkuun loppuun asti. Hissiremontti 7.4.2023 - 16.6.2023 (huoneisto 7. kerroksessa).

Julkisivuremontti, kuten kaikki remontit, aiheuttaa vuokralaisille jonkinasteisia asumishaittoja. Telineitä pystytetään, kiinteistö huputetaan, julkisivun ikkunat suojataan, ja vanhoja rakenteita puretaan ja näistä kaikista aiheutuu melu- ja pölyhaittaa. Tästä syystä Kallion kaksion vuokra on 50 % alkuperäistä pienempi viikosta 45 alkaen.

Mikäli kuitenkin haluat majoittua kaksiossa, niin voit valita alla olevasta valikosta haluamasi päivän tai useamman. Lista päivitetään arkipäivisin.
Päällekkäisyyksien sattuessa asunto vuokrataan hakemusten saapumisjärjestyksessä.

Kesä- ja joululoma-aikana vuokraamme Kallion kaksiota maanantaista-torstaihin ja torstaista -maanantaihin.

Kirjoita tähän, jos haet listasta poikkeavaa ajankohtaa.!
Kesäajan ruuhkaiset ajankohdat (kesä-heinä- ja elokuu) jaetaan hakemusten perusteella/arvotaan. Hakuaika on helmikuu.
Kesäaikana ja joulun välipäivinä Kallion kaksiota vuokrataan maanantaista-torstaihin ja torstaista-maanantaihin.