Lifted-verkkovalmennus

Supersuosittu Lifted tulee taas tammikuussa!

Viime keväänä ja syksynä tuhannet superilaiset ryhtyivät yhdessä parantamaan hyvinvointiaan, energiatasojaan, terveyttään ja suorituskykyään Lifted-verkkovalmennuksen avulla. Huiman suosion saavuttanut valmennus saa jatkoa tammikuussa 2017!

Seuraava Lifted-verkkovalmennus alkaa 30.1.2017.

Lifted-verkkovalmennus on suunniteltu erityisesti superilaisille ja on SuPerin jäsenille täysin maksuton. Ilmoittautumaan pääset jäsensivuilla nyt! Ellet ole SuPerin jäsen, nyt jos koskaan kannattaa liittyä. Liity tästä »

Tule sellaisena kuin olet

Lifted tarjoaa kokonaisvaltaisen hyvinvointivalmennuksen, jossa sinua sparrataan kaikilla tärkeimmillä hyvinvoinnin osa-alueilla: mieli, liikkuminen, ravinto, palautuminen & stressinhallinta. Superilaisten oma valmennus on palautteen myötä myös räätälöity entistä paremmin jäsenten tarpeisiin sopivaksi.

Valmennus käytännössä:

• Saat laadukkaat viikottaiset "Just press play" -kehonpainotreenivideot, joiden ohjastamana treenaat tehokkaasti koko kroppaasi - saavuttaen energisen, pystyvän, liikkuvamman ja itsevarmemman olon – yhdessä valmentajien kanssa.
  • Käytännönläheisiä helposti arkipäiviin sopivia stressinhallintatapoja sekä ohjeita unenlaadun kehittämiseen.
  • Innostavia ravintoluentoja ja reseptejä, joiden avulla teet terveellisestä ruokavaliosta luonnollisen ja nautinnollisen osan elämääsi - pysyvästi!
  • Käytettävissäsi on ammattivalmentajien henkilökohtainen tuki!
  • Valmennusmateriaali on käytössäsi tietokoneella, puhelimella ja pädillä, kellon ympäri. Et tarvitse edes kuntosalijäsenyyttä tai treenivälineitä.
  • Valmennus vie sinulta vain noin 15-30 minuuttia kolmena päivänä viikossa, joten se on helppo sovittaa myös vaativaan aikatauluun.
  • Ohjeiden, tsemppauksen ja yhteisöllisyyden vuoksi et voi välttyä tuloksiesi saavuttamiselta!
  • Valmennus sopii kaiken tasoisille liikkujille sekä myös kasvisruokavaliota noudattaville.

Valmentajina toimivat Liftedin ammattitaitoinen, kokenut ja innostava valmentajanelikko: Taneli Rantala, Jukka Joutsiniemi, Antti Jokela ja Elsa Franck. Tutustu Liftediin: www.lifted.fi

Tervetuloa mukaan!