Edunvalvontakoulutus 2018

Kurssit on jaoteltu alla oleviin ryhmiin:

Ilmoittautuminen edunvalvontakoulutukseen

SuPer on ottanut käyttöön uudet sähköiset jäsenpalvelut. Uusien palveluiden SuPer Tilaisuudet -osiossa pääset tarkastelemaan SuPerin tarjoamia koulutuksia sekä ilmoittautumaan niihin.

Huomioithan kunkin kurssin kohdalla viimeisen ilmoittautumisajankohdan, kohderyhmän ja sopimusalan.

Klikkaa Kirjaudu jäsensivuille -painiketta SuPerin verkkosivujen oikeassa yläkulmassa. Pääset Oma SuPer-palveluun. Valitse vasemmalta SuPer Tilaisuudet ja sinulle avautuu Tulevat tilaisuudet -näkymä.

Ole tarkkana ilmoittautuessasi

Ilmoittautuessasi varmista, että

• kyseessä on oman sopimusalasi koulutus ja kohderyhmä
  • mainitse, missä tehtävässä toimit.

HUOM! Mikäli olet ilmoittautunut väärän sopimusalan koulutukseen, tullaan ilmoittautuminen hylkäämään

Aktiivi-Instituutissa aloitettu useampijaksoinen koulutus tulee pääsääntöisesti käydä loppuun Aktiivi-Instituutissa. Samoin SuPerin omassa luottamusmieskoulutuksessa aloitettu koulutus tulee käydä loppuun SuPerin koulutuksessa.

Noudata hakuaikoja

Muista noudattaa hakuaikoja, jotta saat kutsun ajoissa. Jälki-ilmoittautumisia ei huomioida.

Majoitus

Majoitus on pääsääntöisesti kahden hengen huoneissa. Mikäli jostakin syystä haluat yhden hengen huoneen, on sinun mainittava siitä erikseen. Yhden hengen huoneen varaajana maksat erotuksen itse.

Kurssipaikka

Tarkemmat tiedot kurssipaikasta saat kurssikutsun yhteydessä. SuPerin omat kurssit pidetään pääsääntöisesti joko Helsingissä, Oulussa, Kuopiossa tai Tampereella. Aktiivi-Instituutin kurssit pidetään heidän koulutustiloissaan Helsingissä. Poikkeuksena ovat muutamat kurssit, joiden kohdalla paikkakunta on merkitty erikseen kurssin kohdalle.

Kustannukset ja lisätiedot

Kuntasektori (luottamusmies- ja yhteistoimintakoulutus)
Työnantaja myöntää palkallisia kursseja varten virkavapaan/työloman ja maksaa kurssin järjestäjälle ruokailukustannusten korvausta 25,00 €/kurssipäivä. SuPer maksaa kurssimaksun, majoituksen ja matkakulut.

Kuntasektori (työsuojelukoulutus)
Työnantaja myöntää palkallisia kursseja varten virkavapaan/työloman ja maksaa kurssin järjestäjälle kurssikustannusten korvausta 40 €/kurssipäivä. SuPer maksaa kurssimaksun, majoituksen ja matkakulut.

Yksityissektori
Työnantaja myöntää palkallisen vapaan koulutustyöryhmän hyväksymille kursseille. SuPer maksaa kurssimaksun, majoituksen ja matkakulut.

Lisätietoja koulutukseen liittyvistä asioista saat SuPerin edunvalvontayksiköstä:
koulutuskoordinaattori Tarja Sundqvist puh. 09 2727 9164.