Edunvalvontakoulutus 2019

Kurssit on jaoteltu alla oleviin ryhmiin:

Ilmoittautuminen edunvalvontakoulutukseen

SuPer on syksyllä 2018 ottanut käyttöön uudet sähköiset jäsenpalvelut. Jokaisen jäsenen on ensin rekisteröidyttävä palveluun. Jos et ole vielä rekisteröitynyt, tutustu ohjeisiin

Uusien palveluiden SuPer Tilaisuudet -osiossa pääset tarkastelemaan edunvalvontakoulutuksia ja ilmoittautumaan niihin. Kukin kurssi on näkyvissä kurssin kohdalla mainittuun ilmoittautumispäivämäärään saakka. Tämän jälkeen kurssi poistuu kurssitarjonnasta. Huom! Jälki-ilmoittautumisia ei hyväksytä alla olevien palkalliseksi neuvoteltujen kurssien kohdalla!

Kaikki mahdolliset tarkennukset päivitetään verkkosivuille. Koulutuskalenterista näet kurssin nimen, ajankohdan, sopimusalan, kohderyhmän ja viimeisen ilmoittautumispäivämäärän. Kaikki tässä kalenterissa olevat kurssit ovat neuvoteltu palkallisiksi. Huom! Tässä vaiheessa Avaintan osalta tiedot puuttuvat.

Ilmoittautuminen - Huom! Jälki-ilmoittautumisia ei huomioida!

• määräpäivään mennessä vain ilmoittautumisjärjestelmän kautta. Noudatathan hakuaikoja, jotta saat kutsun ajoissa.

Ole tarkkana ilmoittautuessasi

Ilmoittautuessasi varmista, että

• kyseessä on oman sopimusalasi koulutus ja kohderyhmä!
  • lisäksi muistat mainita missä tehtävässä toimit
  • HUOM! Mikäli olet ilmoittautunut väärän sopimusalan koulutukseen, tullaan ilmoittautuminen automaattisesti hylkäämään!!!

HUOM! Mikäli olet ilmoittautunut väärän sopimusalan koulutukseen, tullaan ilmoittautuminen hylkäämään

Majoitus

Majoitus on pääsääntöisesti kahden hengen huoneissa. Mikäli haluat yhden hengen huoneen, on sinun mainittava siitä erikseen. Yhden hengen huoneen varaajana maksat erotuksen itse.

Kurssipaikka

Tarkemmat tiedot kurssipaikasta saat kurssikutsun yhteydessä. Pääsääntöisesti se on Helsinki, muu paikkakunta on merkitty kalenteriin.

Kustannukset, ilmoittautumiset ja lisätiedot

Edunvalvontakurssien kustannukset:

Kuntasektori (luottamusmies- ja yhteistoimintakoulutus)
Työnantaja myöntää palkallisia kursseja varten virkavapaan/työloman ja maksaa kurssin järjestäjälle ruokailukustannusten korvausta 25,00 €/kurssipäivä (v. 2019: 25,34 €/kurssipäivä). SuPer maksaa kurssimaksun, majoituksen ja matkakulut.

Kuntasektori (työsuojelukoulutus)
Työnantaja myöntää palkallisia kursseja varten virkavapaan/työloman ja maksaa kurssin järjestäjälle kurssikustannusten korvausta 40 €/kurssipäivä. SuPer maksaa kurssimaksun, majoituksen ja matkakulut.

Yksityissektori
Työnantaja myöntää palkallisen vapaan koulutustyöryhmän hyväksymille kursseille. SuPer maksaa kurssimaksun, majoituksen ja matkakulut.

Lisätietoja koulutukseen liittyvistä asioista saat SuPerin edunvalvontayksiköstä:
koulutuskoordinaattori Tarja Sundqvist puh. 09 2727 9164.