Sähköinen jäsenkortti

SuPerin sähköinen jäsenkortti

SuPerin jäsenkortti muuttui sähköiseksi vuoden 2021 alussa.

Muutoksen myötä jäsenkorttisi on aina kätevästi mukanasi älypuhelimessasi. Sähköisellä jäsenkortilla olet oikeutettu lukuisiin etuihin ja alennuksiin ympäri Suomen!

Sovelluskaupan linkin saat tammikuussa

Saat tekstiviestillä kirjautumislinkin Superliitto-sovellukseen tammikuussa. Sen jälkeen saat sähköisen jäsenkortin käyttöösi App Storesta tai Google Play -kaupasta. 

Tekstiviesti tulee jäsentiedoissa ilmoittamaasi puhelinnumeroon lähettäjältä "MagMa" ja viestissä on pyyntö ladata SuPerliitto-jäsenkortti sekä latauslinkki.

Jos sinulla ei ole älypuhelinta, voit edelleen tilata käyttöösi perinteisen, muovisen jäsenkortin, katso ohjeet täältä

Kun saat kirjautumislinkin, ota sovellus käyttöön näin:

Kun sinulle lähetetään mobiilikortti MagMalla tehtyyn sovellukseen, toimi ohjeiden mukaisesti.

1) Saat tammikuussa tekstiviestin lähettäjältä MagMa. Viestissä lukee saamasi kortin nimi (Superliitto) ja mukana on aktivointilinkki. Paina tekstiviestin linkkiä.

”Hei, lataa xxx-mobiilikortti tästä: https://api.magma-app.com/account/cardactivation?key.....”

2) Jos sinulla ei ole kyseistä sovellusta vielä asennettuna, asenna sovellus sovelluskaupastasi painamalla oikean kaupan kuvaketta tai etsi sovellus suoraan kaupasta.

sähköisen jäsenkortin lataaminen, ohjekuva 1

3) Ensimmäisellä kerralla rekisteröidy sovelluksen käyttäjäksi. Huom! Rekisteröityä pitää samalla puhelinnumerolla, johon tekstiviesti alunperin on lähetetty, jotta mobiilikortti kohdistuu sinun tietoihin oikein.

sähköinen jäsenkortti, rekisteröityminen, ohjekuva 2

Tai jos sinulla on jo tunnus kyseiseen sovellukseen, kirjaudu sisään.

4) Kirjaudu sovellukseen luomillasi tunnuksilla.Jos unohdat salasanan, paina kirjautumissivulla linkkiä "Unohditko salasanasi?" ja saat salasanan vaihtolinkin sähköpostiisi. Salasanan vaihtolinkki pitää tilata siihen sähköpostiosoitteeseen, jolla olet rekisteröitynyt sovellukseen.

Usein kysyttyä jäsenkorttisovelluksesta


Muovisen jäsenkortin tilaus

Jos sinulla ei ole älypuhelinta, voit tilata Oma SuPerin kautta myös perinteisen muovisen jäsenkortin: kirjaudu Oma SuPeriin ja mene kohtaan Tuotteet. Muovinen kortti on tilattavissa 1.1.2021 alkaen. Kortin toimitusaika on noin 2–3 viikkoa tilauksesta. Vaihtoehtoisesti voit tilata muovisen jäsenkortin myös sähköisellä lomakkeella.

Teboilin bensaedun saat, kun lataat erikseen Teboilin MobilePayn sovelluksen älypuhelimeesi. Huom! Edun saa MobilePayllä huoltoasemien sisäkassoilla. Sovellus ladataan maksutta Google Play -kaupasta tai App Storesta. Lue tarkemmin Teboil-edusta ja sovelluksen lataamisesta jäsensivuilta »

Jos käytät ns. kylmäasemaa, pitää käytössäsi olla perinteinen muovinen SuPerin jäsenkortti.

Ammattiosastoilla on myös omia, paikallisesti neuvoteltuja jäsenetuja, jotka eivät ole esiteltynä sovelluksessa. Kysy näistä lisää omasta ammattiosastostasi!  


Pidä jäsentietosi ajan tasalla

Tarkista jäsenpalvelu Oma SuPerista, että puhelinnumerosi on ajan tasalla. Jos kirjautuminen Oma SuPeriin ei onnistu, voit ilmoittaa muuttuneita yhteystietojasi myös sähköisellä lomakkeella. Jos kirjaudut Oma SuPeriin ensimmäistä kertaa, katso ohjeet palveluun rekisteröitymiseen täältä.

Uusille jäsenille kirjautumislinkki lähetetään liittymislomakkeessa ilmoitettuun puhelinnumeroon, kun liittymislomake on käsitelty.


Usein kysyttyä jäsenkorttisovelluksesta

Millä puhelimen käyttöjärjestelmillä sovellus toimii?

Sovellus toimii Android- ja iOS-käyttöjärjestelmillä.

En omista älypuhelinta. Kuinka toimin? Mitä, jos olen saanut kortin puhelimeen, jonka käyttöjärjestelmä ei ole tuettu?

Mobiilikorttia ei siinä tapauksessa voi ottaa käyttöön. Puhelimeesi saapuneen tekstiviestin voit jättää huomiotta ja poistaa sen.

Kannattaako kortti ladata työnantajan omistamaan, käytössäni olevaan puhelimeen? Mitä kortille tapahtuu, jos työsuhde päättyy ja joudun luovuttamaan puhelimeni?

Kun otat ensimmäisen kortin käyttöön, rekisteröidyt sovellukseen asiakkaaksi. Voit kirjautua samoilla tunnuksilla eri mobiililaitteilta. Voit siis huoletta ottaa kortin käyttöön myös työpuhelimeen.

Olen vaihtanut puhelimen. Miten saan sovelluksessa olevan korttini siirrettyä uuteen puhelimeen?

Lataa sovellus uuteen puhelimeesi sovelluskaupasta ja kirjaudu luomillasi tunnuksilla.

Huomasin, että olen ilmoittanut väärän puhelinnumeron. Kuinka voin saada kortin oikeaan puhelinnumeroon?

Ota yhteyttä kortin myöntäjään eli SuPeriin sähköisellä lomakkeella, lähetämme sinulle uuden aktivointiviestin oikeaan numeroon.

Tuhosin saamani tekstiviestin vahingossa. Mistä voin saada uuden?

Voit tilata uuden tesktiviestin täyttämällä SuPerin sähköisen lomakkeen.

Voinko saada aktivointilinkin sähköpostitse?

Ikävä kyllä tämä ei ole mahdollista. Pystymme lähettämään aktivointiviestin ainoastaan tekstiviestitse.

Uusi kortti ei ilmestynyt sovellukseen?

Muistithan aktivoida kortin painamalla aktivointilinkkiä tekstiviestissä? Olethan rekisteröitynyt sillä puhelinnumerolla, minne sait tekstiviestin kortin aktivoinnista?
 

Tutustu tarvittaessa myös muihin usein kysyttyihin kysymyksiin korttitoimittajan verkkosivuilla: https://magma-app.com/magma-mobiili-qa/