Yrittäjäjäseneksi SuPeriin

Jos toimit yrittäjänä, esim. itsenäisenä ammatinharjoittajana, sinun kannattaa olla yrittäjäjäsenenä SuPerissa. Yrittäjäjäsenenä maksat vain kympin kuussa jäsenmaksua. Saat samat jäsenedut kuin palkansaajajäsen, mutta lisäksi monia muita etuja. Pääset verkostoitumaan ja vaihtamaan kokemuksia muiden superilaisten yrittäjien kanssa.

SuPer on Suomen Yrityskummit ry:n yhteistyöjäsen. Jäsenenä voit hyödyntää yrityskummien asiantuntemusta. Heiltä saat maksutta neuvonta-apua yrittäjätoimintaasi varten.

Työttömyyskassan jäsenyys ei sisälly jäsenmaksuun. Yrittäjänä voit olla enintään 18 kuukautta Super työttömyyskassan jäsen, jos aloitat yritystoiminnan palkansaajana. Super työttömyyskassan asiantuntijat auttavat työttömyysturvaan liittyvissä kysymyksissäsi.

Sinulla on mahdollisuus osallistua myös Yrittäjät STTK:n järjestämiin yrittäjäpäiviin ja verkostoitua niiden kautta muiden alojen yrittäjien kanssa.

Lisätietoja yrittäjyydestä: lauri.kamari@superliitto.fi, paula.soivio@superliitto.fi