För vardagen

• Color4care erbjuder SuPers medlemmar en rabatt på 15 % på det ordinarie priset på alla produkter i webbutiken www.vardvaskan.se.
  • EMP.fi
  • Fenno Optiikka-butikerna erbjuder medlemmarna och deras familjer en rabatt på 20 % på ordinarie priser på glasögon, bågar, linser och solglasögon. Rabatten gäller också beläggningar på linserna och extrabehandlingar, inte optikerns arbete. Kontaktlinser enligt butikernas egna erbjudanden. Medlemskapet bevisas med medlemskortet i butikerna. Butikerna finns på webbplatsen www.fennooptiikka.fi
  • Fredrikson.fi
  • Globe Hope erbjuder SuPers medlemmar en rabatt på 10 % på det ordinarie priset på alla produkter både i butikerna när du visar medlemskortet eller i webbutiken när du använder rabattkoden.
  • Image Wear erbjuder medlemmarna en rabatt på 15 % på det ordinarie priset. Du får rabatt när du visar medlemskortet eller i webbutiken imagewear.fi när du använder rabattkoden.
  • Instru Optiikka: Instrumentarium, Nissen, Keops erbjuder synundersökning på gratis, och en rabatt på
    • 30 % på det ordinarie priset på glasögon
    • 25 % på det ordinarie priset på kontaktlinser
    • 20 % på det ordinarie priset på solglasögon.
    • Rabatterna beviljas när man visar ett giltigt SuPers medlemskort.
  • Isku erbjuder supermedlemmar en rabatt på 5–15 %.
  • Jennifer Shoes
  • Kultatähti erbjuder SuPers medlemmar en rabatt på 15 % på det ordinarie priset för alla produkter. Du får rabatt när du visar medlemskortet eller i webbutiken www.kultatahti.fi när du använder rabattkoden.
  • Medanta erbjuder medlemmarna en rabatt på 15 % på det ordinarie priset. Webbutiken: www.medanta.fi.
  • Otavamedia erbjuder medlemmarna en rabatt på 30 % på det ordinarie priset.
  • Pandasecurity
  • Ryhmäteatteri
  • Sanoma Media
  • Sosiaali- ja terveysalan tietopalvelu erbjuder SuPers medlemmar rabatterade böcker.
  • Timanttiset erbjuder medlemmarna en rabatt på 20 % på det ordinarie priset. Du får rabatt när du visar medlemskortet.

Läs mer om förmånen på våra medlemssidor.

Hälsa och välbefinnande

• Aistipuu
  • Apomera.fi
  • Fitfarm
  • Foodin
  • Fysiomyynti
  • Keventäjät
  • Olo.fi
  • Trainer4You

Se alla rabatter på finska.