29.9.2022

Medlemskalendern för år 2023

Om du beställde SuPers medlemskalender förra året får du i år kalendern automatiskt och behöver inte göra någon ny beställning.

Om du däremot är ny medlem eller inte har beställt en medlemskalender tidigare kan du enkelt beställa den via Oma SuPer-tjänsten.

Beställningsinstruktioner:

• Logga in på Oma SuPer
  •  Avsnittet Kalender, där du kan göra din beställning, finns under Produkter. Detaljerade beställningsinstruktioner skickas också till din e-post.

Kalendern levereras till dig i slutet av året. Om du inte kan göra en beställning i Oma SuPer kan du också beställa en kalender genom att fylla i och skicka tidningen SuPers servicekort eller genom att fylla i det elektroniska produktbeställningsformuläret här. Använd endast en beställningsmetod för din beställning!

Aktiva medlemmars kalender

Om du är aktiv medlem i SuPer, såsom till exempel förtroendeperson eller ordförande, levereras den aktiva medlemmens kalender automatiskt till dig.

Vi stöder finländskt arbete och kunnande. Den miljövänliga kalendern är tillverkad i Finland av finländskt papper.