24.5.2021

SuPer erbjuder hälsocoaching 27.5.

SuPer erbjuder hälsocoaching för att ge stöd i din vardag. Våra gästtalare ger sina inspirerande tips via nätutbildningar – kom och hör – helt gratis!

Tänk på mental välbefinnande, näring, kroppsvård, sömn och återhämtning. Välbefinnandet byggs av många delar. I coachingar belyser varje  talare välbefinnandet ur olika perspektiv vilket ger uppfriskning och motivation i ditt dagliga liv. Föreläsningarna innehåller kunskap om välbefinnande, berättelser och ger praktiska tips för ditt dagliga liv.

Kaj Kunnas: Tacksamhet som kraft för tillväxt

Torsdag 27.5. kl. 17.30–19.30

Den lysande journalisten och föreläsaren Kaj Kunnas ger åhörarna redskap för att öka sitt mentala välbefinnande och tillväxt. Han har utsetts till Årets mest positiva finländare.

Tillställningarna öppnas av ordförande Silja Paavola. Åhörarna har också möjlighet att ställa egna frågor efter föreläsningen.

Du kan ansluta dig genom att klicka på denna sida: superliitto.fi/hyvinvointiluennot

Utbildningarna blir inspelade och de finns tillgängliga på vår webbutbildningsplattform Skarppi under en månads tid efter tillställningen.

Titta också på de finskspråkiga föreläsningarna