19.9.2022

Ehdota Tulevaisuuden tekijä -kunniamaininnan saajaa syyskuun loppuun mennessä

Tunnetko sinä STTK:laisen liiton jäsenen, joka on edistänyt oman ammattiliittonsa tulevaisuutta omalla aktiivisuudellaan ja toiminnallaan? Onko hänellä innokas ja kehittävä ote ja katse tulevaisuudessa?

Tulevaisuuden tekijä -kunniamaininta annetaan henkilölle, joka on alle 35-vuotias ja toiminut aktiivisesti STTK:laisessa ammattiliitossa. Hän voi olla myös liiton aktiivinen opiskelijajäsen.

Etsittävä henkilö on uudistaja ja tuo rohkeitakin näkemyksiä esiin rakentavassa ja yhteisöllisessä hengessä. Hän toimii oikeudenmukaisesti ja edistää oman ammattiliittonsa tavoitteita. Tärkeintä on avoin asenne ja asioihin tarttuminen.

Tee ehdotuksesi syyskuun loppuun mennessä

Tee ehdotuksesi Tulevaisuuden tekijä -kunniamaininnan saajaksi 15.8.2022–30.9.2022 osoitteessa: www.sttk.fi/tulevaisuudentekija

Ehdotuksen Tulevaisuuden tekijäksi voi tehdä kuka tahansa STTK:laisen liiton jäsen. Ehdotuksen tekijöiden kesken arvotaan 100 euron elämyslahjakortti.

Valintaraati valitsee voittajan ilmiannettujen ehdokkaiden joukosta. Valintaraati muodostuu STTK:n yhteistyökumppaneista sekä STTK:laisten liittojen toimijoista. Päätöstä tehdessä valintaraati ei tiedä ehdokkaiden nimeä, sukupuolta tai ammattiliittoa.

Tulevaisuuden tekijä -kunniamaininnan saaja julkistetaan 3.12.2022 STTK:n Vaikuttajafoorumi-verkkotapahtumassa. Kunniamaininnan lisäksi hän elämyslahjakortin.