8.6.2018

Hae Sosiaali- ja terveysalan turvallisuuspalkintoa nyt!

Ehdokkaita Sosiaali- ja terveysalan turvallisuuspalkinnon saajiksi etsitään 19.8. mennessä. Palkinnolla halutaan kannustaa toimimaan turvallisuuden puolesta.

Turvallisuuspalkinto myönnetään sosiaali- tai terveysalan yhteisölle, joka on:

• tehnyt esimerkillistä onnettomuuksien ehkäisytyötä ja estänyt tai rajoittanut vahinkojen määrää
  • toiminut ansiokkaasti sosiaali- ja terveysalan turvallisuuden kehittämiseksi tai
  • kehittänyt alan turvallisuutta edistävän laitteen tai toimintatavan.

Palkinnolla halutaan palkita hyvistä suorituksista sekä kannustaa edistämään turvallisuutta työpaikoilla.

Lähetä esityksesi palkinnon saajaksi 19.8.2018 mennessä osoitteessa:
www.sppl.fi/sotepalkinto >>

Turvallisuuspalkinnon lisäksi voidaan myöntää tunnustuspalkintoja henkilöille, työ­ryhmille, yrityksille, yhteisöille tai laitoksille.

Lisätietoja: palkintolautakunnan sihteeri, vs. koulutuspäällikkö Mikko Poutala, mikko.poutala@sppl.fi 044 7225 112

Sosiaali- ja terveysalan turvallisuuspalkinto on haettavana nyt 14. kerran. Turvallisuuspalkinto ja mahdolliset tunnustuspalkinnot julkistetaan sekä jaetaan Tampereella 13.9.2018 Turvallisuusfoorumissa.

Palkinnon taustalla on sosiaali- ja terveysalan turvallisuustoimikunta, jonka muodostavat sosiaali- ja terveysministeriö, Tehy, Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPer, Varsinais-Suomen sairaanhoitopiiri, Suomen Palopäällystöliitto, Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö, Keski-Pohjanmaan ja Pietarsaaren alueen pelastuslaitos, Mehiläinen Kuntapalvelut, Kuntaliitto sekä Helsingin kaupungin sosiaali- ja terveysvirasto.