18.5.2020

Hyvä kiertämään -kampanja alkaa – jaa kehittämistekosi muille

Kunta-alalla alkaa 18. toukokuuta kampanja, jossa laitetaan hyvä kiertämään.

Hyvä kiertämään -kampanjassa kerätään kehittämistekoja työelämästä ajanjaksolla 18.5.–14.6. Tarkoituksena on levittää hyviä käytäntöjä, joista muut voivat saada uusia ideoita työhönsä.

Työelämä vaatii jatkuvaa kehittämistä. Lisäksi koronaepidemian aikainen poikkeustila on vaikuttanut merkittävästi työn tekemisen tapoihin.

Parhaat teot palkitaan Hyväntekijät-kunniakirjalla kesäkuun lopussa virtuaaligaalassa.

Osallistu mukaan kampanjaan

Hyvä kiertämään -kampanjassa kuka tahansa voi kertoa kehittämisideansa ja ratkaisunsa Tekojen torilla. Tekojen tori on sivusto, jossa on yli 600 tarinaa työelämän kehittämisestä eri puolilta Suomea. Tutustu sivustoon ja kerro oma kehittämisideasi osoitteessa www.kunteko.fi/hyvakiertamaan.

Laita hyvä kiertämään myös somessa ja käytä hastagejä #hyväkiertämään #jaettutekoparasteko #hyväntekijät.

Hyvä kiertämään -kampanjasta vastaa kunta- ja maakunta-alan työelämän kehittämisohjelma Kunteko 2020. Kuntekossa ovat mukana KT Kuntatyönantajat sekä kunta-alan pääsopijajärjestöt Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO, Julkisen alan unioni JAU ja Sosiaali- ja terveysalan neuvottelujärjestö Sote ry. Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPer on Sote ry:n jäsen.