27.9.2021

Hyvä kiertämään -kampanja kerää kunta-alan kehittämistekoja, jaa ratkaisusi 30.9. mennessä

Kunta-alan pääsopijajärjestöjen ja Kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat KT:n yhteinen Hyvä kiertämään -kampanja kannustaa jakamaan kehittämistekoja.

Hyvä on laitettu kunnissa kiertämään. Tekojen torilta löydät jo nyt yli 700 hyväksi havaittua, koettua ja kuntatyöarkea parantavaa ratkaisua. Nyt on loppukirin aika!

Onko teidän työyhteisössä kehitetty uusia, toimivia ratkaisuja ja toimintatapoja, joita voisitte jakaa muille? Ojenna ideasi kaikkien käyttöön ja laita hyvä kiertämään, sillä jaettu teko on paras teko.

Hyvä kiertämään -kampanja kestää syyskuun loppuun. Tutustu ja ehdota omaa kehittämistekoasi 30.9. mennessä: https://www.kuntatyo2030.fi/tekojen-tori

Marraskuussa järjestetään Kuntatyö2030-gaala, jossa parhaimmat Tekojen torille ilmoitetut kehittämisteot palkitaan.

Nyt valitaan syksyn kekseliäin kunta Hyvä kiertämään -kampanjassa!

Nyt valitaan syksyn kekseliäin kunta! Se on kunta, josta ilmoitetaan syyskuun loppuun mennessä eniten kehittämistekoja Tekojen torille.

Kaikkien 30.9.2021 mennessä ilmoittaneiden kesken arvotaan kolme 200 € arvoista lahjakorttia. Lisäksi palkitaan kolme eniten syyskuun aikana kehittämistekoja lähettänyttä kuntaa vapaavalintaisella työyhteisösparrauksella. Aktiivisimpia kuntia nostetaan esille valtakunnallisessa mediatiedotteessa lokakuussa!

#hyväkiertämään

#kuntatyö2030

Hyvä kiertämään -kampanja on osa Kuntatyö2030-hanketta, jossa SuPer on mukana. Hankkeen tavoitteena on edistää kuntatyön tuloksellisuutta, tuottavuutta ja työelämän laatua.