8.7.2020

Osallistu Kehitysvammaliiton koulutuksiin – hyödynnä SuPerin jäsenetu!

SuPerin jäsenenä saat 10 prosentin alennuksen kaikista Kehitysvammaliiton koulutuksista.

Kehitysvammaliiton jäsenenä SuPer on mukana edistämässä kehitys- ja puhevammaisten ihmisten sekä selkokielen käyttäjien yhdenvertaisuutta ja hyvää elämää yhteiskunnassa.

Kehitysvammaliitto järjestää ajankohtaisia koulutuksia kehitys- ja puhevammaisten ihmisten parissa työskenteleville ammattilaisille muun muassa yksilökeskeisestä suunnittelusta, itsemääräämisen vahvistamisesta, vuorovaikutuksesta, kommunikaatiosta ja selkokielisyydestä sekä alan ajankohtaisista muista aiheista.

SuPerin jäsenenä saat prosentin alennuksen Kehitysvammaliiton koulutuksista valitsemalla ilmoittautumislomakkeen Olen SuPerin jäsen -kohdan.

Esimerkkejä syksyn 2020 koulutuksia:

• OSAAJAN STARTTI – Perustietoa kehitysvammaisuudesta verkkokurssi 17.8.–17.10.2020
  • Voimauttavan vuorovaikutuksen valmentajakoulutus 16.9.2020–13.1.2021
  • Kehitysvammaisten seksuaalioikeudet ja niiden toteutuminen 17.9.2020

Löydät kaikki koulutukset ja linkit ilmoittautumiseen Kehitysvammaliiton koulutuskalenterista.

Katso myös

Kaikki SuPerin jäsenedut.