30.1.2020

Kerro kuntatyön kehittämisestä – voit voittaa palkinnon

Kunteko-hankkeen Tekojen torilla on käynnissä kilpailu 600 kehittämisteon saavuttamiseksi. Kun kerrot Tekojen torilla teosta, jolla työyhteisönne on kehittänyt kuntatyötä, voitte voittaa maineen ja näkyvyyden lisäksi Kuntekon tuote- ja herkkukassin!

Voittaja arvotaan kaikkien uusien tekojen jättäjien keskuudesta, kun 600 tekoa täyttyy.

Tuo hyvää kuntatyötä esille ja annat teollasi inspiraatiota sitä kaipaaville.

Kampanjan tarkoituksena on nostaa hyvä kuntatyötä esille sekä saada kuntatyöntekijät kertomaan ylpeästi omasta kehittämistyöstään.

Osallistu pian Tekojen torilla: www.kunteko.fi/tekoja-tiskiin

Kunteko 2020 – kunta- ja maakunta-alan työelämän kehittämisohjelmaa toteuttavat yhdessä KT Kuntatyönantajat ja kunta-alan pääsopijajärjestöt Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO (JEA, Kuntoutusalan Asiantuntijat ry, Lääkärikartelli, OAJ, Talentia, Suomen Terveydenhoitajaliitto, KTN ry ja Vakava), Kunta-alan koulutettu hoitohenkilöstö KoHo (SuPer ja Tehy) ja Julkisen alan unioni JAU (Jyty ja JHL). Kuntekon päärahoittaja on Euroopan sosiaalirahasto (ESR).

Lue myös:

Kolarilaiset hoitajat palkittiin Kunteko-gaalassa: "Tavoitteenamme on vuorovaikutuksen ja työn laadun kehittäminen"