21.8.2020

Porukassa on voimaa − Kilpailuta sähkösopimuksesi ja matkapuhelinliittymäsi yhdessä superilaisten kanssa

Jos et ole hetkeen kilpailuttanut sähkösopimustasi, nyt se kannattaan tehdä SuPerin Porukassa. Samalla kannattaa tarkistaa, kuinka paljon voisit säästää koko perheen puhelinkuluissa. Mitä enemmän superilaisia on mukana samassa kilpailutuksessa, sitä parempi tarjous on odotettavissa. Lähde siis mukaan!

Osallistu superilaisten yhteiseen kilpailutukseen 31. elokuuta mennessä. Saat tarjoukset ja itse päätät, vaihdatko sopimuksesi edullisempaan.

Mukaan pääset osoitteessa porukassa.fi/super.

Mikä Porukka?

Kotimainen FriendsIn Oy on tuonut markkinoille joukko-ostamisen mahdollistavan alustan porukassa.fi. Sitä on testattu kuntakohtaisissa sähköenergian kilpailutuksissa Kalajoella, Ylöjärvellä ja Asikkalassa.

Superilaisten oma kilpailutus on valtakunnallinen eli voit osallistua siihen asuin- tai mökkipaikkakunnastasi riippumatta. Halutessasi olet mukana uudessa kilpailutuksessa sopimuksen päättyessä.

Porukassa.fi alusta tulee jatkossa tarjoamaan kanavan kaikenlaisten kilpailutusten järjestämiseen. Aluksi kilpailutettavat tuotteet ovat määräaikainen yleissähkösopimus ja matkapuhelinliittymät. Koska toiminta rinnastetaan palvelun etämyyntiin, sinulla on kuluttajasuojalain mukainen peruutusaika tekemääsi sopimukseen. Tutustu kaikkiin SuPerin jäsenetuihin.