22.3.2016

Kyselyn vastaukset: Mikä on SuPerissa parasta?

Edellisessä kyselyssä SuPer kysyi jäseniltään, mikä on SuPerissa parasta. Vastauksia tuli reilusti yli 300 ja vastauksista näkyi, että superilaisten me-henki ja toimiva edunvalvonta ovat SuPerin ykkösjuttuja. Kiitosta sai myös monipuolinen SuPer-lehti, jäsenillat ja koulutukset. Suuret kiitokset kaikille vastaajille!

Kaikki vastaukset pääset lukemaan täältä.

Kyselyn yhteydessä kaikkien vastanneiden kesken arvottiin lasitaiteilija Susanne Koskimäen varta vasten superilaisille suunnittelema ja käsintekemä lasinen hoitajariipus. Tällä kertaa arvontavoitto meni Kuopioon ja riipus on matkalla voittajalle.

Susanne Koskimäen superilaisille suunnittelema hoitajariipus

Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPer on keskittynyt sosiaali- ja terveysalan sekä kasvatusalan toisen asteen tutkinnon suorittaneiden ja aloille opiskelevien edunvalvontaan. Noin 80 % SuPerin jäsenistä on lähihoitajatutkinnon suorittaneita.