9.11.2018

Osallistu Nenäpäivään – auta maailman lapsia SuPerin kanssa

SuPer on tänäkin vuonna mukana Nenäpäivä-kampanjassa keräämässä varoja maailman lapsille, sillä jokaisella on oikeus turvalliseen ja ihmisarvoiseen lapsuuteen.

Kutsumme kaikki superilaiset ja SuPerin ammattiosastot sekä yhteistyökumppanit ja ystävät mukaan lahjoittamaan ja viemään Nenäpäivän tärkeää sanomaa eteenpäin. Vuonna 2018 Nenäpäivä auttaa lapsia 17 maassa Afrikassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa. Nenäpäivää vietetään tänä vuonna perjantaina 9. marraskuuta.

Tule mukaan auttamaan!

Voit osallistua Nenäpäivään monella eri tavalla! Helpoin tapa on lahjoittaa SuPerin nettilippaan kautta täällä >>
Kun teet lahjoituksen SuPerin omaan nettilippaaseen, kasvatat yhteistä lahjoituspottiamme.

Nettilippaat ovat mm. yritysten tai organisaatioiden omia keräyslippaita maailman lasten hyväksi.

Haasta kaveri mukaan

Jaa SuPerin nettilippaan linkkiä myös kavereillesi ja haasta heidät mukaan hyvään asiaan. Nenäpäivällä on jatkuva keräyslupa eli voit lahjoittaa milloin tahansa.

Lahjoituksen lisäksi voit osallistua myös muilla tavoin. Voit ottaa haasteen vastaan ja neuloa vaikka nenäsukat ja lahjoittaa valmiiden sukkien myyntituotto Nenäpäivälle. Voit myös kävellä tai pyöräillä viikon ajan ja lahjoittaa viikon bussilipun hinnan tai bensarahat Nenäpäivälle. Lisävinkkejä löydät täältä >>

Jaa Nenäpäivä-aiheinen kuvasi Instagramissa ja osallistu kisaan!

Miten sinä muistat Nenäpäivää? Kerro se meille kuvin! Liitä Nenäpäivä-aiheiseen kuvaasi Instagramissa hashtagit #superliitto sekä #nenäpäivä.

Kaikkien viikolla 45 (5.–11.11.) ko. hastageillä kuvan jakaneiden kesken arvotaan SuPer-palkintoja.

Tehdään yhdessä tärkeä asia näkyväksi!

Nenäpäivä-kampanjan järjestää Nenäpäivä-säätiö. Valtakunnallinen kampanja järjestetään kerran vuodessa loka-marraskuun aikana. Nenäpäivää vietetään tänä vuonna perjantaina 9. marraskuuta.

Lisää Nenäpäivästä voit lukea Nenäpäivän verkkosivuilta >>