10.12.2018

SuPer-ammattilainen 12.–13.2.2019: Ilmoittaudu mukaan!

opintopäivien 2019 ohjelma

SuPer-ammattilainen järjestetään Tampere-talossa 12.–13.2.2019. Saat hoitotyöhön tutkitusti toimivat välineet sekä työn että työhyvinvoinnin kehittämiseen. Opintopäivät ovat ammatillista täydennyskoulutusta.

Tiistai 12.2.2019 – Taitoja ja välineitä

8.15–9.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.45 Ajankohtaista ammatista. Silja Paavola, SuPer

10.00 Työelämän murros positiivisena pyörteenä. Antti Palola, STTK

10.15 Pinnistelevä ihminen ei voi hyvin – mistä iloa ja kohtuullisuutta työhön? Juha T. Hakala, kasvatustieteen professori, Jyväskylän yliopisto

11.15 Yhteistä kehittämistä ja osaamista. Anna Savikko, lähihoitaja

11.45 La Carita -säätiön tunnustuspalkinnon jako

12.00 Lounas

13.15 Digiosaajan ensiapupakkaus. Aleksi Partanen, sertifioitu digihoitaja

14.15 Kahvi

14.45 Asiakkaani oikeudellisen toimintakyvyn tukeminen – hoitotahto ja edunvalvontavaltuutus. Henna Nikumaa, vanhuusoikeuden yliopisto-opettaja, Itä-Suomen yliopisto

15.45–16.45 Rakkaudellinen hoitotyö. Mervi Lehtinen, TtL

Keskiviikko 13.2.2019 – Hyvinvointia ja kohtaamisia

9.00 Liikunnasta lääkettä ja mielihyvää. Arto Hautala, dosentti, tutkimus- ja koulutusjohtaja, Oulun yliopisto ja HUR Oy

10.00 Vuorovaikutus hankalissa kohtaamistilanteissa – miten pidän tilanteen rakentavana. Psykologi Jan-Henry Stenberg

11.00 Minä ja kohtaamisen taito. Lassi Pruuki, TT, työnohjaaja

12.00 Lounas

13.15 Arjen pelastajat – työkaluja arkeen lähihoitajien toteuttamana.

14.00 Myötätunto ja ammatillisuus. Florence Schmitt, FT, vaativan erityistason psykoterapeutti, TYKS

15.00–15.30 SOTE Stand Up -show, Tyyne Kettunen

Muutokset ohjelmaan mahdollisia.

Osallistumismaksut

2 päivää1 päivä
SuPerin jäsenet220 €150 €
Opiskelijat, työttömät ja eläkeläiset140 €100 €
Ei-jäsenet270 €200 €

Osallistumismaksu sisältää luennot, materiaalin, lounaat ja kahvit (alv 0 %). Mikäli työnantajasi maksaa osallistumismaksun, selvitä tarkka laskutusosoite ja ilmoita se ilmoittautumisesi yhteydessä meille. Opiskelijoiden ja työttömien jäsenten tulee varautua esittämään alennukseen oikeuttava todistus.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 13.1.2019. Ilmoittautuminen on sitova. Lähetämme vahvistuksen sähköpostilla tammikuun lopussa. Laskun lähetämme antamaasi laskutusosoitteeseen päivien jälkeen.

Hotellivaraukset

Osanottajat varaavat ja maksavat huoneensa itse. Varauksen yhteydessä tulee mainita kiintiön nimi: SuPer. Hotellit edellyttävät, että kahden hengen huoneen varaavilla on tiedossa, kenen kanssa he majoittuvat. Hinnat ovat vuorokausihintoja ja sisältävät aamiaisen. Kiintiöiden voimassaolo mainitaan hotellikohtaisesti.

Sokos Hotels -ketjun varaukset: myyntipalvelu puh. 020 1234 600/yksittäiset huonevaraukset, sokos.hotels@sok.fi, avoinna ma-pe 8–20, tai suoraan hotelliin. Varausta tehdessä mainitse hotelli, johon haluat majoittua. Kiintiöt voimassa 15.1. saakka. Varaustunnus SUPER.

• Sokos Hotel Ilves, Hatanpäänvaltatie 1, puh. 020 1234 631 tai ilves.tampere@sokoshotels.fi. Yhden hengen huone 130 €, kahden hengen huone 150 €.
  • Sokos Hotel Villa, Sumeliuksenkatu 14, puh. 020 1234 633 tai villa.tampere@sokoshotels.fi. Yhden hengen huone 120 €, kahden hengen huone 140 €.

Scandic Tampere City, Hämeenkatu 1, puh. 03 2446 111 tai tamperecity@scandichotels.com. Yhden hengen huone 104 €, kahden hengen huone 124 €. Kiintiö voimassa 28.1. saakka. Varaustunnus SUP130219.