12.12.2019

SuPer-ammattilainen 23.–24.3.2020 Helsingissä – ilmoittaudu mukaan!

SuPer-ammattilainen 2020

SuPer-ammattilainen 2020 -tapahtumassa on tarjolla monipuolinen, superilaisille räätälöity ohjelma työskentelitpä millä sektorilla tahansa. Tule mukaan!

Paikalla on tuttuun tapaan huippuluennoitsijat. Tällä kertaa kuullaan muun muassa miten teknologia muuttaa hoitotyötä tulevaisuudessa. Kevennyksenä kirjailija Tuomas KyröTuomas Kyrö puhuu työpaikan mielensäpahoittajista.

Tapahtuma on ammatillista täydennyskoulutusta. Tartu mahdollisuuteen verkostoitua muiden superilaisten kanssa!

Merkitse ajankohta kalenteriin ja keskustele osallistumisestasi hyvissä ajoin esimiehesi kanssa.

Huomaa uusi aika ja paikka: 23.–24. maaliskuuta hotelli Congress Paasitorni, Paasivuorenkatu 5A, Helsinki.

Maanantai 23.3.2020

8.15–9.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.30 Päivien avaus. Silja Paavola, puheenjohtaja, SuPer
9.45 Oletko valmis työelämän haasteisiin? Antti Palola, puheenjohtaja, STTK
10.00 Muuttuva vai puuttuva mielenterveys? Olavi Sydänmaanlakka, toiminnanjohtaja, MTKL
11.00 Teknologian rooli työelämässämme – empatia ja tekoäly. Minna Huotilainen, aivotutkija, HY
11.45 Lounas
13.15 La Carita -säätiön tunnustuspalkinto
13.30 Psyykkisen kivun huomioiminen kohtaamisessa. Harri Sihvola, kriisityöntekijä, MIELI Suomen mielenterveys ry
14.45 Kosketuksen merkitys kivussa ja ahdistuksessa. Tuula Styrman, kehoterapeutti, Create Interaction Oy
15.45 Kahvi
16.15–17.15 Työpaikan mielensäpahoittajat. Tuomas Kyrö, kirjailija

Tiistai 24.3.2020

9.00 Miksi ammattitaitoa kannattaa kehittää? Jussi Salo, kehittämisjohtaja, SuPer
9.30 Lähihoitajan roolikartta saattohoidossa. Liisa Tuominen, saattohoitaja, Helsingin kaupunki
10.30 Aivoterveyteen ja mielialaan vaikuttava ravitsemus. Satu Jyväkorpi, ravitsemustieteilijä, HY
11.15 Päihdeasiakkaan kohtaaminen. Raine Manninen, ohjaaja, Helsingin kaupunki
12.00 Lounas
13.15 Eettisyys ja itsemääräämisoikeus. Jonna Salomaa, sairaanhoitaja, SuPer
14.15–15.15 Vain rakkaudesta 2. Sanaton tanssiesitys muistisairaudesta ja omaishoitajuudesta. Esitys on tulkittavissa laajemminkin monien sairauksien ja vammojen aiheuttamien muistin häiriöiden sekä mielenterveyden häiriöiden kuvaajana. Esiintyjät: Ninni Perko, Tiia Hämäläinen ja Jarmo Saari.

Muutokset ohjelmaan mahdollisia.
Tuomas Kyrön kuva: Mika Tuominen/WSOY

Ilmoittautuminen SuPer Ammattilainen -tapahtumaan

SuPerin jäsenet

Ilmoittaudu osoitteessa https://supertilaisuudet.superliitto.fi. Tilaisuus löytyy nopeimmin, kun kirjoitat hakukenttään SuPer-ammattilainen 2020.

Jos et ole vielä rekisteröitynyt Oma SuPer -palveluun, luo itsellesi ensin tunnukset. Katso kirjautumisohje

Ilmoittautuminen, SuPerin jäsenet

Ilmoittautuminen, muut kuin SuPerin jäsenet

Muut kuin SuPerin jäsenet ilmoittautuvat sähköisellä ilmoittautumislomakkeella.

Ilmoittautuminen, muut

Osallistumismaksut ja laskutus

2 päivää1 päivä
SuPerin jäsenet220 €150 €
Opiskelijat, työttömät ja eläkeläiset140 €100 €
Ei-jäsenet270 €200 €

Osallistumismaksu sisältää luennot, jaettavan materiaalin ja ohjelmassa mainitut tarjoilut (alv 0 %).

Jos työnantajasi maksaa osallistumismaksun, selvitä seuraavat laskutusasiat työnantajalta etukäteen ja lisää ne ilmoittautumisen yhteydessä tarvittaviin pakollisiin kenttiin: maksajan nimi, osoite, verkkolaskuosoite, välittäjän tunnus ja postinumero. Laskun lähetämme antamaasi laskutusosoitteeseen tapahtuman jälkeen.

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 23.2.2020. Ilmoittautuminen on sitova.

Hotellivaraukset

Osanottajat varaavat ja maksavat huoneensa itse. Varauksen yhteydessä tulee mainita varaustunnus. Hotellit edellyttävät, että kahden hengen huoneen varaavilla on tiedossa, kenen kanssa he majoittuvat. Hinnat ovat vuorokausihintoja ja sisältävät aamiaisen. Kiintiöiden voimassaolo mainitaan hotellikohtaisesti.

Scandic-hotellien majoitus varataan verkkosivujen www.scandichotels.fi kautta 8.3.2020 mennessä. Varaustunnus BSUP230320.

Scandic Paasi, Paasivuorenkatu 5 B, puh. 09 2311 700, paasi@scandichotels.com. Yhden hengen huone 145 €, kahden hengen huone 165 €.

Scandic Hakaniemi, Siltasaarenkatu 14, puh. 09 6899 9034, hakaniemi@scandichotels.com. Yhden hengen huone 125 €, kahden hengen huone 145 €.

Scandic Kaisaniemi, Kaisaniemenkatu 7, puh. 09 6899 9026, kaisaniemi@scandichotels.com. Yhden hengen huone 129 € ja kahden hengen huone 149 €.

Hilton Helsinki Strand, John Stenbergin ranta 4, puh. 09 393 51, helsinkistrand@hilton.com. Yhden hengen huone 165 €, kahden hengen huone 185 €. Varauksen yhteydessä ilmoita tunnus G1LAHA.

Original Sokos Hotel Vaakuna, Asema-aukio 2, myyntipalvelu puh. 020 1234 600 / yksittäiset huonevaraukset, sokos.hotels@sok.fi. Yhden hengen huone 150 €, kahden hengen huone 170 €. Varauksen yhteydessä ilmoita tunnus BSUPER. Kiintiö voimassa 24.2.2020 saakka.

Katso kaikki SuPerin koulutukset.