24.6.2019

Tervetuloa mukaan Pride-kulkueeseen ja puistojuhlaan!

Ylpeänä ammatista − SuPer on mukana Pride-kulkueessa, puistojuhlassa ja nuorten leffaillassa!

Helsinki Pride -viikkoa vietetään 24.−30.6.2019. SuPer on mukana kulkueessa muiden STTK:laisten liittojen kanssa lauantaina 29. kesäkuuta. Kokoonnumme kello 11 Senaatintorin Aleksanteri II:n patsaan luona, jossa saat yllesi SuPer-liivit. Tule kanssamme myös pienimuotoiselle piknikille Kaivopuistoon! Jotta osaamme varata riittävästi liivejä ja naposteltavaa, ilmoittauduthan viimeistään 27.6. mennessä. Kaikkien ilmoittautuneiden kesken arvotaan SuPer-tuotteita. Voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Liiton arvot kunnioitus, vastuullisuus ja rohkeus ovat myös tämän tapahtuman kantavia arvoja. Tule marssimaan ihmisoikeuksien, työelämän tasa-arvon sekä asiakkaan ja potilaan oikeuksien puolesta. Puistojuhlassa sinulla on oiva mahdollisuus päästä tapaamaan muita superilaisia sekä vaihtamaan kuulumisia rennossa tunnelmassa!

SuPer-Nuoret tapaavat jo perjantaina Ay goes Pride -elokuvanäytöksessä. FIBSUn nuorisoverkoston esittämä Pride-elokuva (K-16) kertoo siitä, miten ay-liike ja sateenkaariväki aikoinaan löysivät toisensa 1980-luvulla Briteissä. Kaikille avoin ja maksuton esitys nähdään 28. kesäkuuta kello 17 alkaen elokuvateatteri Rivierassa (Harjukatu 2, Helsinki). Ilmoittaudu osallistujaksi.

Tervetuloa mukaan!

Koko viikon ohjelma löytyy osoitteesta pride.fi.

Lue myös: