13.11.2020

Hyvää Nenäpäivää! – Auta maailman lapsia SuPerin kanssa

Nenäpäivää vietetään, jotta jokaisella maailman lapsella olisi mahdollisuus hyvään ja turvattuun elämään. Nenäpäivän lahjoitusten avulla yhä useampi lapsi pääsee kouluun, saa riittävästi ravintoa, rokotetaan tappavien tautien ehkäisemiseksi ja kasvaa turvatummassa ympäristössä, myös kriisitilanteissa.

Viime vuonna keräsimme yhdessä SuPerin lippaaseen lahjoituksen, jolla kustansimme kouluvuoden 2 000 lapselle tai rokotukset 4 000 lapselle. Kokonaisuudessaan Nenäpäivä auttoi maailman lapsia yli kahdella miljoonalla eurolla. Kiitos – jatketaan hyvän tekemistä tänäkin vuonna!

Nenäpäivän avun vie perille yhdeksän suomalaista järjestöä, joiden ammattitaidolla maailmaa muutetaan kestävästi paremmaksi.

Osallistu nettilippaan kautta ja haasta kaveri mukaan!

Helppo tapa auttaa on lahjoittaa SuPerin nettilippaan kautta verkossa tai tekstiviestillä: voit lahjoittaa 10 euroa tekstaamalla NP 105544 numeroon 16499.

Kutsumme kaikki superilaiset sekä yhteistyökumppanit ja ystävät mukaan lahjoittamaan ja viemään Nenäpäivän tärkeää sanomaa eteenpäin.

Kun teet lahjoituksen SuPerin omaan nettilippaaseen, kasvatat yhteistä lahjoituspottiamme. Jaa SuPerin nettilippaan linkkiä myös kavereillesi ja haasta heidät mukaan hyvään asiaan. Nenäpäivällä on jatkuva keräyslupa eli voit lahjoittaa milloin tahansa.

Nenäpäivä huipentuu Ylen suoraan lähetykseen perjantaina 13. marraskuuta.

Ole mukana auttamassa. Jo pienellä summalla on suuri merkitys maailman lapsille.

Lahjoita SuPerin nettilippaaseen tästä.