12.4.2021

Osallistu SuPerin tarjoamiin hyvinvointivalmennuksiin verkossa ja tue jaksamistasi

SuPer tarjoaa hyvinvointivalmennuksia jaksamisen tueksi. Huippuluennoitsijat antavat innostavat vinkkinsä verkkokoulutuksissa – tule mukaan kuulolle – täysin ilmaiseksi!

Mielen hyvinvointi, ravitsemus, kehon huolto, uni ja palautuminen. Hyvinvointi rakentuu monista palasista. Valmennuksissa jokainen valovoimainen esiintyjä vuorollaan käsittelee hyvinvointia eri näkökulmista ja tuo arkeesi piristystä sekä motivaatiota. Luennot pitävät sisällään tietoa hyvinvoinnista, esimerkkitarinoita sekä antavat käytännön vinkkejä omaan arkeesi.

31.3.2021 klo 17.30–19.30 Anna Perho

Jaksaa jaksaa – Näkökulmia työn ja perheen yhdistämisestä

Räväkkä ja ratkaisukeskeinen valmentaja-juontaja Anna Perho puhuu ajankäytöstä ja jaksamisesta työn ja perheen vaatimusten ristiaallokossa.

Webinaaritallenteen voit katsoa kirjautumalla verkkokoulutusympäristö Skarppiin.
Tallenne on katsottavissa 30.4.2021 saakka.

26.4.2021 klo 17.30–19.30 Jutta ja Juha Larm

Mistä iloa ja jaksamista – kehon ja mielen yhteispeli

Viihdyttävät, karismaattiset ja kannustavat valmentajat Jutta ja Juha Larm pureutuvat onnellisuuteen mielenhallinnan ja elämäntapavalintojen kautta.

26.5.2021 klo 17.30–19.30 Kaj Kunnas

Kiitollisuus kasvun voimana

Valovoimainen toimittaja ja juontaja Kaj Kunnas tuo kuulijoille eväitä henkisen hyvinvoinnin lisäämiseen ja kasvuun. Hänet on palkittu Vuoden positiivisimpana suomalaisena.

Tilaisuudet avaa puheenjohtaja Silja Paavola. Myös kuulijoiden omille kysymyksille jätetään aikaa esityksen jälkeen.

Mukaan pääset klikkaamalla itsesi tälle sivulle:

Koulutukset tallennetaan ja ne ovat katsottavissa verkkokoulutusympäristö Skarpissa kuukauden ajan tilaisuuden jälkeen.