16.1.2017

SuPerin ammatilliset opintopäivät 14.–15.2.2017 – Ilmoittautumisaikaa jatkettu 25.1. saakka

SuPerin ammatilliset opintopäivät järjestetään Tampere-Talossa 14.–15.2.2017. Opintopäivät ovat ammatillista täydennyskoulutusta.

Katso ennakkonäytökset opintopäivien luennosta "Vuorovaikutusta työpaikalla – mutta minun, sinun vai yhteistä?"

Huom! Ilmoittautumisaikaa on jatkettu 25.1.2017 saakka.

Osallistumismaksut (sis. luennot, jaettavan materiaalin, lounaat ja kahvit)

SuPerin jäsenet: 2 päivää 220 €, 1 päivä 150 €
Opiskelijat, työttömät ja eläkeläiset: 2 päivää 140 €, 1 päivä 100 €
Ei-jäsenet: 2 päivää 270 €, 1 päivä 200 €

Alustava ohjelma. Muutokset mahdollisia.

Tiistai 14.2.2017 klo 8.30–17

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
10.00 Päivien avaus. Puheenjohtaja Silja Paavola, SuPer
10.20 Vuorovaikutusta työpaikalla – mutta minun, sinun vai yhteistä? FT Yrjö Lauranto, Helsingin yliopisto
11.50 Lähihoitajana nuorten vastaanottokeskuksessa. Lähihoitaja Majeed Ibrahim Abbas
12.10 Lounas
13.30 Kolmantena pyöränä päihteet – vaikuttaako hoitosuhteeseen? Johtava ylilääkäri Kaarlo Simojoki, A-klinikkasäätiö
15.00 Kahvi
15.30 La Carita -säätiö palkitsee vanhustyön innovaatiot
15.45–17.00 Vuorotyö, terveys ja palautuminen – miten saamme parempia vuorolistoja? Professori Mikko Härmä, Työterveyslaitos

Keskiviikko 15.2.2017 klo 9–15

9.00 Täyttä elämää muistisairauden kanssa – matkamuistoja Hollannin dementiakylästä. YTM Leena Kaasinen
10.10 Sydämen asialla – saattajana viimeisellä matkalla. Lähihoitaja Maaret Ollila
10.40 Hoitotahto – oma tahto. Lauri Seinelä, LT, geriatrian erikoislääkäri, Tampere
11.15 Lounas
12.15 Asiakkaalla on oikeus? Ajatuksia itsemääräämisoikeudesta. TtM, asiantuntija Kristina Lamberg
13.15 Kahvi
13.45–15.00 Meitä on moneksi – näkyvä ja näkymätön kulttuuri hoitotyössä. Riku Rantala, Madventures

Toimittaja, rikostoimittaja, tuottaja, palkittu esiintyjä... Riku Rantala tunnetaan muun muassa tv-sarjoista Madventures ja Docventures. Luennoitsijana Riku on mukaansatempaava ja persoonallinen.

Rikun luennot motivoivat, herättävät ajatuksia ja inspiroivat monenlaista yleisöä.

Hotellivaraukset

Osanottajat varaavat ja maksavat huoneensa itse. Varauksen yhteydessä tulee mainita kiintiön nimi: SuPer. Hotellit edellyttävät, että kahden hengen huoneen varaavilla on tiedossa, kenen kanssa he majoittuvat. Hinnat ovat vuorokausihintoja ja sisältävät aamiaisen. Kiintiöiden voimassaolo mainitaan hotellikohtaisesti.

Sokos Hotels -ketjun varaukset: myyntipalvelu puh. 020 1234 600/yksittäiset huonevaraukset, sokos.hotels@sok.fi, avoinna ma-pe 8–20, tai suoraan hotelliin. Varausta tehdessä mainitse hotelli, johon haluat majoittua. Kiintiöt voimassa 17.1. saakka.

Sokos Hotel Ilves, Hatanpäänvaltatie 1, puh. 020 1234 631 tai ilves.tampere@sokoshotels.fi. Yhden hengen huone 130 €, kahden hengen huone 150 €.

Sokos Hotel Villa, Sumeliuksenkatu 14, puh. 020 1234 633 tai villa.tampere@sokoshotels.fi. Yhden hengen huone 120 €, kahden hengen huone 140 €.

Lapland Hotels Tampere, Yliopistonkatu 44, puh. 03 3830 000 tai tampere @laplandhotels.com. Yhden hengen huone 109 €, kahden hengen huone 124 €. Kiintiö voimassa 20.1. saakka.

Scandic Tampere City, Hämeenkatu 1, puh. 03 2446 111 tai tamperecity@scandichotels.com. Yhden hengen huone 118 €, kahden hengen huone 135 €. Kiintiö voimassa 31.1. saakka.

Scandic Tampere Station, Ratapihankatu 37, puh. 03 3398 000 tai tamperestation@scandichotels.com. Yhden hengen huone 118 €, kahden hengen huone 135 €. Kiintiö voimassa 31.1. saakka.

Linja-autoissa

Matkahuolto myöntää etukäteen ostetuista aikuisten matkalipuista alennusta, kun yhdensuuntainen matkan pituus on vähintään 60 km; kolmen hengen ryhmä saa 25 % ja yksittäisen meno-paluulipun lunastava saa 10 % alennuksen.