2.6.2020

SuPerin ensi syksyn koulutukset ja tilaisuudet järjestetään sähköisinä, perutaan tai siirretään ensi vuoteen

SuPerin liittohallitus on kokouksessaan 28. toukokuuta päättänyt, että SuPerin koulutukset ja tilaisuudet syksyllä 2020 järjestetään sähköisesti. Osa koulutuksista, muun muassa ammatilliset koulutukset, on peruttu tai siirretty vuodelle 2021.

Myös Aktiivi-Instituutin kursseille osallistutaan sähköisesti.

Samassa kokouksessa liittohallitus myös päätti, että uuden liittohallituksen ja edustajiston kausi alkaa 1. lokakuuta 2020.

SuPerin liittokokous järjestetään 15.–16. syyskuuta Helsingin Messukeskuksessa. Liittokokousvalmisteluissa on kuitenkin varauduttu myös siihen, että tämäkin tilaisuus pidetään sähköisenä joko osittain tai kokonaan.

Lue myös:
Lähihoitaja2020-tapahtuma järjestetään 4.9.2020 verkossa – Ilmoittaudu ennakkoon nyt!