16.12.2016

Rauhallista joulua! Lahjoitamme tänä vuonna SOS-Lapsikylälle ja Vanhus- ja lähimmäispalvelujen liitto Vallille

SuPer tukee tänä vuonna SOS-Lapsikylän ja Vanhus- ja lähimmäispalvelujen liitto Vallin työtä joulukorttien lähettämisen sijaan. Kiitämme yhteistyökumppaneitamme ja toivotamme rauhallista joulua ja onnea vuodelle 2017.

Suomessa lähes 18 000 lasta ei voi asua omassa kodissaan. Lisäksi yli 87 000 lasta tarvitsee muuta lastensuojelun apua ja tukea. SOS-Lapsikylä pyrkii antamaan näille lapsille mahdollisuuden elää mahdollisimman tavallista lapsuutta perheessä ja turvallisessa ympäristössä. Toiminnan tavoitteena on edistää lasten ja perheiden hyvinvointia

Lisätietoa SOS Lapsikylän toiminnasta saat täältä.

Vanhus- ja lähimmäispalvelun liitto Valli ry on vuonna 1953 perustettu valtakunnallinen vanhustyötä tekevä asiantuntijajärjestö. Liitto tekee työtä paremman vanhuuden puolesta:

• kehittämällä vanhuspalveluja
  • järjestämme koulutusta ja konsultaatiota sekä
  • toimimalla 70 jäsenjärjestönsä edunvalvojana.

Vallin hankkeet mm. tukevat ikäihmisten osallisuutta ja parantavat iäkkäiden teknologiavalmiuksia. Lisätietoa toiminnasta täältä.