3.7.2020

SuPerin toimisto ja Super Työttömyyskassa palvelevat kesällä

Yksiköiden puhelinpäivystykset ovat avoinna klo 9–13 koko kesän ajan. Jäsenyksikkö ja ja kehittämisyksikkö palvelevat kaikkina arkipäivinä, sopimusedunvalvonta maanantaista torstaihin. SuPerin toimiston puhelinvaihde on suljettu kesällä 29.6.–24.7.

SuPerin päivystysnumerot ovat:

  • jäsenyksikkö 09 2727 9140
  • kehittämisyksikkö 09 2727 9170
  • sopimusedunvalvonta:
    • kuntasektorin jäsenille 09 2727 9160
    • yksityisen sektorin jäsenille 09 2727 9171

Huom! Puhelinpalvelu on tarkoitettu vain SuPerin jäsenille. Jäsenyys tarkistetaan puhelun alussa.


Sopimusedunvalvonta auttaa muun muassa työsuhteeseen, työaikaan, palkkaan tai työsuojelun ongelmiin liittyvissä asioissa.

Kehittämisyksikkö auttaa ammatillisissa asioissa, kuten henkilöstömitoitukseen, osaamisen käyttöön, työtehtäviin, kelpoisuuteen, nimikkeisiin, rekisteröintiin, lääkehoitoon, potilas- ja asiakasturvallisuuteen ja kirjaamiseen liittyvissä asioissa.

Jäsenyksikkö auttaa SuPerin jäsenyyteen, jäsentietoihin ja jäsenmaksuihin liittyvissä asioissa.

Asioi turvallisesti! Jos sähköpostiviestisi sisältää salassa pidettäviä tietoja, kuten henkilö- ja jäsentietoja, lähetä se liittoon salattuna osoitteessa: https://securemail.superliitto.fi/.


Super Työttömyyskassa palvelee kesällä

SuPer Työttömyyskassa palvelee kesällä 1.6.–31.8. normaalisti puhelimitse maanantaisin ja perjantaisin klo 9–13 sekä keskiviikkoisin klo 12–15. Palvelunumero on 09 2727 9377.

Poikkeusajoista ilmoitetaan kassan verkkosivuilla ja nettikassassa.


Lue myös: Kesäduunari-info neuvoo kesätyöntekijöitä pulmatilanteissa