23.11.2020

Positiivinen pedagogiikka lastenhoitajan työssä, osa 2 − Osallistu SuPerin verkkokoulutukseen 24.11.

Suositun webinaarin jatko-osa: Miten lastenhoitaja voi tukea lapsen myönteistä oppimista?

Tervetuloa SuPerin webinaariin tiistaina 24. marraskuuta kello 18−19! Luennoitsijana on luokanopettaja Eliisa Leskisenoja, joka on tehnyt väitöstutkimuksen positiivisesta pedagogiikasta. Aihetta tarkastellaan toimintatapojen kautta.

Pääset katsomaan webinaarin tästä linkistä 24.11. klo 18.

Tallenne molemmista webinaareista julkaistaan jälkikäteen SuPerin verkko-oppimisympäristössä.

Positiivinen pedagogiikka tuo myönteisen ja voimavaraperustaisen toimintakulttuurin, joka keskittyy jokaisesta lapsesta löytyviin vahvuuksiin ja kykyihin. Parhaassa tapauksessa positiivinen pedagogiikka alkaa varhaiskasvatuksessa ja ulottuu eri nivelvaiheiden ja kouluasteiden läpi aikuisiän kynnykselle saakka.

Videon katsominen edellyttää, että hyväksyt markkinointievästeet.

Lue lisää positiivisesta pedagogiikasta (eliisaleskisenoja.com).

Eliisa Leskisenoja: ”Lempiviisauteni, What you focus on will grow (Kun suuntaat huomiosi hyviin asioihin, kasvatat niitä samalla), kiteyttää positiivisen pedagogiikan ydinsanoman ja suuntaa huomiomme siihen, mikä on toimivaa, toivottua ja tavoiteltavaa. Keskittyessämme elämässämme myönteisiin toimintatapoihin, positiivisiin ihmissuhteisiin ja onnistumisen kokemuksiin saamme niitä lisää.”

Liity SuPeriin!