24.11.2020

Tilaa jäsenkalenteri 2021

Ensi vuoden jäsenkalenteria on vielä hyvin saatavilla. Sitä voi tilata jäsenten Oma SuPer -palvelussa niin kauan kuin kalentereita riittää. Ensimmäinen erä on postitettu marraskuun lehden mukana. Myöhemmin tilanneiden kalenterit tulevat erillispostituksilla tämän jälkeen.

Etkö pääse Oma SuPeriin?

Syynä voi olla, että jäsentiedot eivät ole ajan tasalla. Sähköpostiosoite on tärkeää olla oikein. Saat päivitettyä tietosi täyttämällä tämän lomakkeen – saat tehtyä kalenteritilauksesi samalla.

Tilaa kalenteri tästä (Oma SuPer).

SuPerin jäsenkalenteri 2021Vuoden 2021 SuPerin kalenterin tilaat näin:

Kirjaudu Oma SuPeriin. Jos teet sen ensimmäistä kertaa, tulee sinun ensin rekisteröityä. Katso ohjevideo rekisteröitymisestä.

Oma SuPerissa mene kohtaan Tuotteet, josta löydät kohdan Jäsenkalenteri 2021.

Muista tarkistaa Oma SuPerista, että yhteystietosi ovat ajan tasalla.

Tuemme suomalaista työtä

SuPerin kalenteri suunnitellaan ja painatetaan Suomessa suomalaiselle paperille. Näin tuemme suomalaista työtä ja osaamista. Ympäristöystävällinen kalenteri on lähes kokonaan kierrätettävissä, sillä ainoastaan selkämyksen kierrelanka tulee hävittää pienmetalliin. Koska kalenteri tehdään Suomessa, pysyvät myös kuljetuskustannukset maltillisena.