Webinaarit

Työehtosopimusneuvottelujen webinaarit ja tallenteet

Sovintoehdotuksen selostustilaisuus webinaarit 5.10. ja 13.10.

Webinaarit oli tarkoitettu erityisesti jäsenille, jotka työskentelevät Kvtes- tai SOTE-sopimuksen sopimusaloilla.

Katso tallenne verkkokoulutusympäristö Skarpista.

Webinaarit kuntasektorin neuvottelutilanteesta 15.8. ja 30.8.

SuPer järjesti jäsenilleen webinaarit kuntasektorin (KVTES ja SOTE-sopimus) neuvottelutilanteesta 15.8. ja 30.8. Webinaareissa kerrottiin tähän mennessä neuvotelluista kunta- ja hyvinvointialojen palkankorotuksista ja tekstimuutoksista sekä mm. perhevapaata koskevista määräyksistä.

Webinaarin tallenne on katsottavissa verkkokoulutusympäristö Skarpista.

Webinaarit kuntasektorin neuvottelutilanteesta 16.5. ja 17.5.

SuPer järjesti jäsenilleen webinaarit kuntasektorin (Sote-sopimus ja KVTES) neuvottelutilanteesta 16.5. ja 17.5. Webinaareissa käytiin läpi sitä miksi sovittelulautakunnan sovintoehdotus hylättiin ja miten tilanteessa mennään eteenpäin. Tallenne webinaarista 17.5. on katsottavissa verkkokoulutusympäristö Skarpista.

SOTE ry:n yksityissektorin tilaisuudet neuvotteluista

Sosiaali- ja terveysalan neuvottelujärjestö Sote ry (SuPer, Tehy ja Erto) järjesti jäsenilleen sopimusalakohtaiset virtuaaliset jäsenillat, joissa käytiin läpi meneillään oleviin työehtosopimusneuvotteluihin liittyviä asioita. Lue tarkemmin

SuPerin Neuvottelukierros 2022 -webinaarit SOSTES- ja TPTES-sopimusaloille

SuPer järjesti omia työehtosopimusneuvotteluihin liittyviä webinaareja yksityissektorin jäsenille 21.3.  ja 6.4.  (SOSTES- ja TPTES-sopimusaloille).
Tilaisuudessa esiintyivät puheenjohtaja Silja Paavola, neuvottelupäällikkö Pia Zaerens ja sopimusneuvottelija Jukka Parkkola. Tallenne on katsottavissa verkkokoulutusympäristö Skarpista.

Sote-sopimuksen webinaarit

Sote-sopimuksen webinaarit järjestettiin 13.1., 19.1. ja 25.1. esiintyivät puheenjohtaja Silja Paavola ja edunvalvontajohtaja Anne Sainila-Vaarno. Tallenne 25.1. pidetystä Sote-sopimuksen webinaarista on katsottavissa verkkokoulutusympäristö Skarpista.

KVTES eli varhaiskasvatuksessa ja kouluissa työskentelevien webinaarit

Webinaareja järjestettiin 2.2. ja 8.2. Tilaisuudessa esiintyivät puheenjohtaja Silja Paavola, edunvalvontajohtaja Anne Sainila-Vaarno ja sopimusasiantuntija Teemu Hiilinen.
Tallenne 2.2. pidetystä KVTES-webinaarista on katsottavissa verkkokoulutusympäristö Skarpista.

Lue lisää Skarppi-verkkokoulutuksesta ja sen käyttöönotosta.