27.8.2018

Uudet sähköiset jäsenpalvelut käytössäsi – rekisteröidy palveluihin!

SuPer on ottanut 28.8. käyttöön kolme uutta sähköistä palvelua. Helppokäyttöiset palvelut Oma SuPer, Aktiivin SuPer ja SuPer Tilaisuudet varmistavat laadukkaan ja tietoturvallisen jäsenpalvelun.

Oma SuPer -palvelu on tarkoitettu jäsenen henkilökohtaiseen asiointiin ja jäsenyyden hoitoon. Palvelussa voit vaivatta mm. tarkastella omia henkilö-, jäsenyys- ja työsuhdetietojasi ja tehdä niihin muutoksia. Lisäksi voit tarkastella jäsenmaksutietoja sekä tarkistaa oman ammattiosastosi ja luottamushenkilöidesi yhteystiedot.

Aktiivin SuPer -palvelu on tarkoitettu aktiivijäsenen, kuten luottamusmiehen ja puheenjohtajan, luottamustehtävän tueksi. Aktiivijäsen saa käyttöönsä mm. tehtävän hoidossa tarvittavia listauksia, tilastoja ja uutisia.

SuPer Tilaisuudet -osiossa pääset tarkastelemaan ja ilmoittautumaan SuPerin tarjoamiin koulutuksiin ja tilaisuuksiin.

Palveluiden käyttö edellyttää rekisteröitymistä: jokaisen jäsenen täytyy luoda palveluihin tunnus ja salasana. Jäsenille lähetetään tarvittavat rekisteröitymisohjeet viikon 35 aikana. Voit myös katsoa ohjevideon alta tai lukea rekisteröitymisohjeet täältä »

Rekisteröitymisen jälkeen palveluihin kirjaudutaan liiton verkkosivujen Kirjaudu jäsensivuille -painikkeesta.