15.10.2020

Uusi liittohallitus aloitti

Syyskuussa pidetyssä liittokokouksessa valittiin SuPerille uusi liittohallitus. Liittohallitus järjestäytyi ensimmäisessä kokouksessaan 15.10. Se kokoontuu tavallisesti kerran kuussa päättämään liiton toiminnan linjauksista.

Liittohallitus valitsi keskuudestaan työvaliokunnan, jonka tehtävä on valmistella liittohallituksessa käsiteltäviä asioita. Työvaliokunta kokoontuu samoin noin kerran kuussa. Uusi työvaliokunta on: puheenjohtaja Silja Paavola, varapuheenjohtaja Anne Heiskanen, Jaana Dalén, Marja Kiljunen ja Piiju Leppänen.

Koronatilanteen huonontumisen vuoksi hallitus päätti, että kaikki liiton hallinnon kokoukset (liittohallitus, työvaliokunta ja edustajisto) pidetään vuoden loppuun saakka etäkokouksina.

Lue myös: SuPerin liittokokous valitsi päättäjät ja linjasi seuraavan kauden.