11.2.2014

Tervetuloa SuPerin uusille verkkosivuille

SuPerin uudet verkkosivut on nyt julkaistu ja kehitystyö jatkuu.

Verkkosivut ovat keskeinen organisaation käyntikortti. SuPerin uudet verkkosivut on nyt julkaistu ja kehitystyö jatkuu. Keskeisimpänä tavoitteena ja johtoajatuksena on ollut parantaa jäsenistön palvelua. Sivuja on suunniteltu yhdessä superilaisten kanssa testiryhmässä sekä erilaisilla kyselyillä ja haastatteluilla. Myös SuPerin toimistossa on suunnitteluun osallistunut laaja joukko asiantuntijoita eri yksiköistä. Ulkopuoliset sparraajat ovat tuoneet uusia näkemyksiä ja yhteistyökumppanit varmistaneet, että tarpeemme ja toiveemme toteutetaan. Nyt meillä on toimiva työväline käytössä yhteiseen viestintäämme. Olen tyytyväinen lopputulokseen.

SuPerin uusilta verkkosivuilta sekä jäsenet että yhteistyökumppanit löytävät hyödyllistä tietoa. SuPer on tehnyt selvityksiä muun muassa päivähoidosta, vanhustenhoidosta, kotihoidosta ja mielenterveys- ja päihdetyöstä. Niihin kannattaa tutustua. Myös jäsenistön työssäjaksamista tutkitaan säännöllisesti. Sivuilta löytyy tietoa myös henkilöstömitoituksen laskemisesta, SuPerin sote-mallista ja varhaiskasvatuksen tavoitteista. Nämä esimerkkeinä ajankohtaisimmista asioista.

Verkkosivuilla on jäsenistölle tärkeitä ajankohtaisia uutisia esimerkiksi liiton toiminnasta, sosiaali- ja terveydenhuoltoalalta, vinkkejä työssäjaksamiseen ja apua työpaikan haastaviin tilanteisiin. Tutustu esimerkiksi lähihoitajakoulutukseen, palkkoihin, blogeihin, videoihin, SuPer-lehteen, selvityksiin ja teeseihin. Helmi-maaliskuun vaihteessa sivuille tulee tapahtumakalenteri kaikista SuPerin tapahtumista. Jos innostut kirjoittamaan jäsenen blogiin, ilahdutat myös muita superilaisia!

Myös jäsensivut ovat uudistuneet. Kirjautumalla sivustolle näet omia jäsentietoja ja ammattiosastosi, jonka omalle sivustolle pääset tätä kautta helposti. Paikallinen toiminta on SuPerin toiminnan ydin. Ammattiosaston sivuilta löydät tiedot esimerkiksi luottamusmiehestä, johon voit olla yhteydessä työpaikan ongelmatilanteissa.
Kun käyt Facebookissa tykkäämässä SuPeria, löydät sieltä muita superilaisia!

Sari Tirronen
Tiedotuspäällikkö, KTM

Kommentit

Leila Miettinen23.12.2019 12:07:37HEI! En ole moneen päivään päässyt katsomaan Superin tilaisuuksia, onko sivuilla ongelmia?

Hanna Jokinen27.02.2014 11:44:36Jossakin oli puhetta "jäsen blogista" miten sen kirjoittamiseen voi osallistua jos sattuisi olemaan blogiin sopivaa materiaalia olemassa/tulossa :)

Päivi Pöyry12.02.2014 20:11:46Sivut on todella hyvät, mutta ao kartta Häme / Kymi ovat väärinpäin. Oman ao.n sivut juuri päivitetty ja nyt vanhat tiedot oli uusille sivuille siirretty, ei kiva :( T.päivi

Lähetä kommentti