Super-lehti

SuPer-lehti on lähihoitajien, perushoitajien ja muiden hoitoalan ammattilaisten sekä alasta kiinnostuneiden lehti, jota julkaisee Suomen lähi- ja perushoitajaliitto. Lehti ilmestyy 11 kertaa vuodessa sekä painettuna että sähköisenä näköislehtenä. Sähköinen lehti on printtilehden rikastettu versio, josta löytyy juttuja täydentäviä kuvakollaaseja, linkkejä ja videoita. Kesällä lukijoille tarjoillaan tuhti tuplanumero.

Tavoitteenamme on tehdä jokaisesta SuPer-lehdestä sisällöltään laadukas ja raikkaan näköinen lukupaketti. Lehti tukee lähihoitajien ja muiden hoitoalan ammattilaisten ammatti-identiteettiä, ammattitaitoa ja tarjoaa muutenkin mielenkiintoista lukemista sosiaali- ja terveysalaan liittyvistä teemoista. Lehteen kootaan ajankohtaisia ilmiöitä, tietoa lähihoitajien työstä, työelämästä ja työhyvinvoinnista, edunvalvonnan tärkeitä kysymyksiä, liiton uutisia, tutkimustietoa sairauksista ja niiden hoidosta sekä parhaita vinkkejä ravitsemukseen, hyvään oloon ja virkeään mieleen. Juttuja tehdään siksi, että niistä olisi lukijoille sekä hyötyä että huvia.

Mistä sinä haluaisit lukea SuPerista? Laita juttuvinkki lehden toimitukseen osoitteella super-lehti@superliitto.fi

Lähetä ammattiosastosi kuulumiset osoitteella super-lehti@superliitto.fi hyvissä ajoin ennen sen numeron ilmestymistä, johon ne on suunniteltu.

Ilmoittajille lisää tietoa löytyy osiosta Ilmoittajille.

Lehden ilmestymis- ja aineiston toimittamispäivät löytyvät lehden Aikataulusta.

SuPer-lehti Instagramissa