Super-lehti

SuPer-lehti on Suomen lähi- ja perushoitajaliiton jäsenlehti. Lehti ilmestyy 11 kertaa vuodessa sekä painettuna että sähköisenä versiona. Sähköisestä lehdestä löytyy reilusti juttuja täydentäviä kuvakollaaseja, linkkejä ja videoita. Kesällä lukijoille tarjoillaan tuhti tuplanumero.

Tavoitteenamme on tehdä jokaisesta SuPer-lehdestä sisällöltään laadukas ja raikkaan näköinen lukupaketti. Lehteen kootaan ajankohtaisia ilmiöitä, tietoa työelämästä ja työhyvinvoinnista, edunvalvonnan tärkeitä kysymyksiä, liiton uutisia, tutkimustietoa sairauksista ja niiden hoidosta sekä parhaita vinkkejä ravitsemukseen, hyvään oloon ja virkeään mieleen. Juttuja tehdään siksi, että niistä olisi lukijoille sekä hyötyä että huvia.

Mistä sinä haluaisit lukea SuPerista? Laita juttuvinkki lehden toimitukseen osoitteella super-lehti@superliitto.fi

Lähetä ammattiosastosi kuulumiset osoitteella super-lehti@superliitto.fi hyvissä ajoin ennen sen numeron ilmestymistä, johon ne on suunniteltu.

Ilmoittajille lisää tietoa löytyy osiosta Ilmoittajille.

Lehden ilmestymis- ja aineiston toimittamispäivät löytyvät lehden Aikataulusta.

SuPer-lehti Instagramissa