Ilmoittajille

SuPer-lehti on lähihoitajien, perushoitajien ja muiden hoitoalan ammattilaisten sekä alasta kiinnostuneiden lehti, jota julkaisee Suomen lähi- ja perushoitajaliitto. Lehti ilmestyy 11 kertaa vuodessa sekä painettuna että sähköisenä näköislehtenä. Sähköinen lehti on printtilehden rikastettu versio, josta löytyy juttuja täydentäviä kuvakollaaseja, linkkejä ja videoita. Kesällä lukijoille tarjoillaan tuhti tuplanumero.

Tavoitteenamme on tehdä jokaisesta SuPer-lehdestä sisällöltään laadukas ja raikkaan näköinen lukupaketti. Lehti tukee lähihoitajien ja muiden hoitoalan ammattilaisten ammatti-identiteettiä, ammattitaitoa ja tarjoaa muutenkin mielenkiintoista lukemista sosiaali- ja terveysalaan liittyvistä teemoista. Lehteen kootaan ajankohtaisia ilmiöitä, tietoa lähihoitajien työstä, työelämästä ja työhyvinvoinnista, edunvalvonnan tärkeitä kysymyksiä, liiton uutisia, tutkimustietoa sairauksista ja niiden hoidosta sekä parhaita vinkkejä ravitsemukseen, hyvään oloon ja virkeään mieleen. Juttuja tehdään siksi, että niistä olisi lukijoille sekä hyötyä että huvia.

Julkaisija

Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPer ry
Ratamestarinkatu 12, 00520 Helsinki

Painosmäärä ja jakelu

90 000 kappaletta
SuPer-lehti jaetaan jäsenetuna kaikille liiton jäsenille. Lisäksi sitä tilaavat sosiaali- ja terveysalan oppilaitokset, työpaikat, työnantajat, viranomaiset ja kirjastot. SuPer-lehden sähköinen, linkein, kuvakollaasein ja videoin rikastettu versio julkaistaan osoitteessa www.superliitto.fi/super-lehti.

Tilaushinta

56 e vuosi, irtonumero 4,5 e.

Tekniset tiedot

76–84 sivua
Lehden koko A4, 210 x 297 mm
Painoala 170 x 257 mm
Palstan leveys 82 mm
Palstaväli 6 mm
Offsetpainatus
Liimasidonta

Painopaikka

PunaMusta Oy, Joensuu.

Ilmoituskoot ja aineistovaatimukset

1/8 sivua 82 x 62,5 mm
1/4 sivua pystyyn 82 x 125 mm
1/2 sivua pystyyn 82 x 257 mm
1/2 sivua vaakaan 170 x 125 mm
Koko sivu ilman marginaaleja 170 x 257 mm
Koko sivu reunasta reunaan 210 x 297 mm + 5 mm leikkausvarat

Ilmoitukset suositellaan toimitettavaksi sähköpostilla PDF- tai EPS-tiedostoina Windows-ympäristöön. Kirjasimet ja korkearesoluutiokuvat on tallennettava tiedostoon. Kuvien värimuoto on CMYK. Sävykuville suositellaan resoluutiota 300 dpi ja viivapiirroksille 1200 dpi. Muussa muodossa toimitettavien ilmoitusten ja liitteiden osalta ota yhteys toimitukseen super-lehti@superliitto.fi Liitä aina mukaan tulostus tai faksi ilmoituksesta.

Sähköisen SuPer-lehden ilmoituksiin voidaan liittää linkki, jota klikkaamalla lukija ohjautuu ilmoittajan määrittelemään www-osoitteeseen.

Mediakortti 2017

Media Card 2017

Ilmoitustilavaraukset

Sähköposti: super-lehti@superliitto.fi, puh. 09 2727 9298 tai faksi 09 2727 9120.
Suosittelemme ilmoitustilan varaamista hyvissä ajoin ennen päivämäärää, jona ilmoitusaineisto on viimeistään saatava toimitukseen.

Ilmoitushinnat 2017 (valmiille aineistolle, neliväri)

1/1 sivu2895 euroa
1/2 sivu1998 euroa
1/4 sivu1395 euroa
1/8 sivu750 euroa
palstamillimetrihinta6,8 euroa/mm

Sähköisen lehden linkin hinta á 100 euroa lisätään ilmoituksen hintaan.

Toistoalennus -10 %.
ALV: 0 %.
Määräpaikka +10 %, liitteet tapauskohtaisesti.

Reklamaatiot: 14 vrk:n kuluessa ilmestymisestä.

Ilmoitusmaksuyhteydet

Paperilaskuosoite: