SuPer on sinun lehtesi – osallistu lehden tekemiseen

Kerro kuulumiset!

SuPer-lehden Kuulumisia-palstalla julkaistaan lyhyitä juttuja SuPerin ammattiosastojen ja jäsenten kuulumisista kuvien kera.

Sähköisesti lähetetyn kuvan minimikoko on 300 kilotavua. Postitetut kuvat palautetaan, jos palautusosoite on mukana. Ammattiosastojen kokouskutsut sekä kurssikokous- ja ja kuolinilmoitukset ovat jäsenille maksuttomia ja ne julkaistaan SuPer-lehden Kuulumisia-palstalla.

Kurssikokoontumisesta julkaistaan vain yksi ilmoitus. Ilmoita kutsussa lyhyesti oppilaitoksen nimi, kurssin numero, opiskelupaikkakunta, valmistumisvuosi, kokousaika ja -paikka sekä ilmoittautumisten vastaanottajan yhteystiedot. Kuolinilmoituksiin voit liittää kuvan ja henkilötietojen lisäksi lyhyen muistotekstin. Toimitus pidättää oikeuden lyhentää tekstiä tarvittaessa. Mainitse myös, kuka ilmoituksen on jättänyt – työtoverit tai ammattiosasto – ja liitä tarvittaessa mukaan yhteystiedot kuvan palauttamista varten. Toimitus ei säilytä kuvia julkaisemisen jälkeen.

Toimitus pidättää oikeuden lyhentää ja muokata lähetettyä tekstiä tarvittaessa sekä päättää siitä, missä lehden numerossa tekstit julkaistaan. Kuulumisteksteistä ei makseta kirjoitus- tai kuvapalkkioita.

Lähetä kuulumisjuttu tai ilmoitus hyvissä ajoin ennen sen lehden ilmestymistä, johon se on suunniteltu, sähköpostiosoitteella super-lehti@superliitto.fi. Kirjoita aihekenttään sana "Kuulumisia". Tiedot voit lähettää myös postitse osoitteeseen:

SuPer-lehti, Kuulumisia
00520 Helsinki.

Lisätietoa saat numerosta 09 2727 9173.

Mielipiteitä Lukijalta-palstalle

Lukijalta-palstalla voit kertoa ilosi ja surusi tai haastaa muut lukijat mielipiteiden vaihtoon. Kirjoituksesi julkaistaan halutessasi nimimerkillä, mutta hyvän lehtimiestavan mukaan sinun on liitettävä tekstiin yhteystietosi. Nämä jäävät vain toimituksen tietoon. Nimettömiä kirjoituksia emme julkaise. Toimitus pidättää oikeuden lyhentää ja muokata lähetettyä tekstiä tarvittaessa sekä päättää siitä, missä lehden numerossa se julkaistaan. Lukijalta-teksteistä ei makseta kirjoituspalkkiota.

Lähetä kirjoituksesi sähköpostilla osoitteeseen super-lehti@superliitto.fi. Kirjoita viestin aihekenttään "Lukijalta". Voit lähettää tekstin myös osoitteeseen:

SuPer-lehti, Lukijalta

SuPer-pähkinöitä

Lähetä kysymys työelämää koskevasta ongelmasta. SuPerin asiantuntijat vastaavat lehden palstalla. Voit lähettää kirjoituksesi sähköpostilla osoitteeseen super-lehti@superliitto.fi. Kirjoita viestisi aihekenttään ”SuPer-pähkinöitä”. Voit lähettää tekstin myös kirjepostilla osoitteeseen:

SuPer-lehti, SuPer-pähkinöitä
00520 Helsinki.