11.2.2019

SuPer valitsi viestintäjohtajan

Hannu Järvinen, viestintäjohtaja, SuPer-liittoSuomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPerin viestintäjohtajaksi on valittu diplomi-insinööri Hannu Järvinen. Hän aloittaa tehtävässään 11. helmikuuta. Järvinen toimii liiton viestintäyksikön vetäjänä sekä SuPer-lehden vastaavana päätoimittajana. Hän on myös SuPerin johtoryhmän jäsen. Järvinen on työskennellyt aikaisemmin media-alalla, sähköisessä viestinnässä ja julkishallinnossa.

Hannu Järvinen on ollut ICT-asiantuntijalehti Tietokoneen ja sen sähköisten palvelujen päätoimittajana. Hän on toiminut myös Sanoman Magazinesin digitaalisten julkaisujen yksikön vetäjänä. Kaikkiaan Järvinen on työskennellyt Sanoma-konsernissa media-alan ja sähköisen viestinnän tehtävissä 18 vuoden ajan.

Julkishallinnon kokemusta Järvinen on hankkinut viestinnän erityisasiantuntijana maa- ja metsätalousministeriössä.

Vapaa-aikanaan Hannu Järvinen harrastaa muun muassa avomeripurjehdusta, kuntoliikuntaa ja kirjallisuutta.

SuPeriin kuuluu yli 90 000 sosiaali- ja terveysalan sekä kasvatusalan koulutettua ammattilaista, jotka työskentelevät julkisella ja yksityisellä sektorilla.

Lisätietoja:
Toiminnanjohtaja Arja Niittynen, 040 504 1873