10.11.2022

Sosiaali- ja terveydenhuollon edustaja, kerro kokemuksesi Kanta-palveluista

Sosiaali- ja terveydenhuollon kokemuksia ja mielipiteitä Kanta-palveluista kartoitetaan asiakastyytyväisyyskyselyllä. Kyselyyn voi vastata 27.11.2022 saakka.

Asiakkaiden tyytyväisyyttä kysytään muun muassa Kanta-palvelujen asiakasyhteistyöhön, kehittämiseen, tekniseen toimivuuteen ja viestintään liittyen. Tulosten avulla palvelua kehitetään vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden tarpeita. Vastauksia toivotaan kaikilta sosiaali- ja terveydenhuollossa työskenteleviltä, kuten sote-ammattilaisilta ja -johdolta.

Kyselyyn voi vastata suomeksi tai ruotsiksi, ja vastaaminen vie aikaa noin 10 minuuttia. Kysely on avoinna 7.– 27.11.2022.

Lue tarkemmin ja osallistu täällä