13.3.2024

Äänestä liittokokousedustajien ja edustajiston jäsenten vaaleissa 20.3.–8.4. – Samalla osallistut arvontaan!

Liittokokousedustajien ja edustajiston jäsenten vaalien äänestysaika on 20.3.–8.4. Vaikuta vaaleissa ja äänestä joko sähköisesti tai postitse!

SuPerissa valta kuuluu liiton jäsenille. Vaaleissa jäsenet valitsevat keskuudestaan uudet SuPer-päättäjät kaudelle 2024–2028.

Vaalikone auki 15.3. ja äänestys alkaa 20.3.

Voit tutustua ehdokkaisiin vaalikoneessa. Löydät vaalikoneen tästä.

Jos olet ehdolla, olet saanut ohjeita ja vinkkejä vaalityötäsi varten sekä ohjeet mihin mennessä vaalikoneessa kysytyt tiedot tulee lähettää.

Sähköinen äänestys alkaa 20.3.2024 klo 00.01, jolloin löydät liiton verkkosivuilta äänestyspainikkeen, jota klikkaamalla pääset kirjautumaan vaalijärjestelmään.

Pääset äänestämään myös tästä

Kirjautuminen tapahtuu henkilökohtaisilla pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteen avulla. Sähköinen äänestys päättyy 8.4.2024 klo 23.59.

Postitse äänestäminen: Kaikki äänioikeutetut saavat oman vaalipiirinsä ehdokaslistan ja äänestysohjeet postitse kotiin. Toimi ohjeiden mukaan ja palauta äänestyskuori hyvissä ajoin, jotta se ehtii perille. Vaalit päättyvät 8.4.2024, joka on postitse lähetettävien äänestyslippujen viimeinen postituspäivä.

Kaikki äänestäneet osallistuvat arvontaan

Äänestäminen kannattaa: voit vaikuttaa ja myös voittaa. Kaikki liittokokousedustajien ja edustajiston jäsenten vaaleissa joko postitse tai sähköisesti äänestäneet osallistuvat automaattisesti arvontaan. Sinun ei siis tarvitse äänestämisen lisäksi erikseen tehdä mitään osallistuaksesi arvontaan.

Palkintoina on kolme lomaviikkoa SuPerin loma-asunnoissa, kaksi 300 euron elektroniikkalahjakorttia ja SuPer-tuotteita.
Arvottavat lomaviikot SuPerin loma-asunnoissa ovat:

• Vuokatti (Koivu) vko 37
  • Vuokatti (Koivu) vko 39

Puumala (Pikku-Äimä)

Vuokatti (Koivu)

Palkintoina on kaksi myös kaksi 300 euron elektroniikkalahjakorttia ja SuPer-tuotteita.

Arvonta suoritetaan sähköisesti äänten laskennan jälkeen ja arvonnassa voittaneille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Lisää liittokokousvaaleista: www.superliitto.fi/liittokokous

Vaikuta vaaleissa ja käytä äänioikeuttasi!

• Äänestä sähköisesti tai postitse. Äänestää voit vain yhden kerran.
  • Jos olet äänestänyt sekä sähköisesti että postitse, ensimmäisenä vaalijärjestelmään kirjattu ääni huomioidaan äänten laskennassa.
  • Kaikki äänestäneet osallistuvat automaattisesti palkintojen arvontaan.
  • Vaalisalaisuus on taattu: Kun äänestät sähköisesti, vaalijärjestelmään tallentuu tieto siitä, että olet käyttänyt äänioikeutesi. Tätä tietoa ei kuitenkaan voida yhdistää antamaasi ääneen. Jos taas äänestät postitse, postiäänestyskuoren äänestäjäkohtaisen koodin avulla tarkistetaan, oletko jo äänestänyt, mutta ei sitä, ketä olet äänestänyt. Ko. koodin käyttö ei siis vaaranna vaalisalaisuuden säilymistä.