Henkivakuutus

Säästä viimeiseen hengenvetoon. Ota pysyvästi edullinen henkivakuutus.

Epätietoisuus on huonoimpia syitä kuopata läheisten taloudellinen tulevaisuus. Tosiasiassa henkivakuutus maksaa sinulle vähemmän kuin luulet.

Jäsenenä saat Kalevasta merkittävästi edullisemman henkivakuutuksen 62,1 % alennuksella. Voit vakuuttaa myös puolisosi yhteisellä vieläkin edullisemmalla pariturvalla – riittää, että toinen teistä on jäsen.

Kuoleman koittaessa jokaisen velat ja vastuut koskettavat läheisiä. Rahaa tarvitaan välittömästi. Jos esimerkiksi lainojen maksu on suunniteltu kahden hengen tulojen perusteella, niiden maksaminen voi yksin käydä mahdottomaksi. Lisäksi kuoleman kohdatessa menot yleensä kasvavat hetkellisesti esimerkiksi perintöverojen, hautausmenojen ja oman arjen järjestelyyn liittyvien kulujen vuoksi. Henkivakuutuksen korvaus on käytettävissä heti ja se maksetaan valitsemallesi henkilölle eli edunsaajalle yhdellä kerralla.

Jäsenedulla on vakuutettu jo 6 802 henkeä ja säästöä kertyy keskimäärin 388 euroa vuosittain.  Hyödynnä henkivakuutusetusi ja muista tarkistaa valitsemasi korvaussumma sekä edunsaaja.

Hyödynnä jäsenetusi

Lasket henkivakuutuksesi hinnan näppärästi laskurilla osoitteessa kalevavakuutus.fi/superliitto

Edulliset tapaturmavakuutukset – vaikka koko perheelle

Vakuutusedut koskevat koko perhettä. Sinä ja puolisosi voitte räätälöidä juuri teidän tarpeisiinne kattavat ja edulliset tapaturmavakuutukset.

Voit ottaa myös lapsillesi todella edullisen tapaturmavakuutuspaketin – jopa alle 4 eurolla kuukaudessa. Vakuutus on voimassa kaikkialla maailmassa ja ilman omavastuuta sekä kattaa mm. kilpaurheilun 18-vuotiaaksi asti.

Vakuutusten myöntäjäyhtiö on SuPerin yhteistyökumppani Keskinäinen Vakuutusyhtiö Kaleva, jonka asiakas- ja korvauspalvelusta vastaa If Vahinkovakuutus Oyj, Suomen sivuliike.