Polttoaine

St1-polttoaine-edut jäsenille

SuPerin jäsenenä saat alennusta St1- ja Shell-asemilla. Jäsenkortilla saatava tankkausalennus vaihtelee ajankohdittain ja asemittain, mutta on aina vähintään 0,5 snt/l.

• Etu on voimassa Suomessa sijaitsevilla St1-asemilla sekä miehitetyillä Shell-asemilla.
  • Etu ei koske Shell Express -asemia.
  • Lähimmän aseman löydät kätevästi täältä

Jäsenkortilla pääset nauttimaan voimassa olevista HelmiSimpukka-eduista. Tarkista ajankohtaiset HelmiSimpukka-edut täältä

St1-edun saat käyttöösi SuPerin uudella, muovisella jäsenkortilla. Tilaa kortti Oma SuPerin kautta kohdasta Tuotteet. Huom. polttoaine-etua ei saa SuPerin vanhalla jäsenkortilla, jossa on Teboilin logo.

Kirjaudutko Oma SuPeriin ensi kertaa?
Katso ohjeet täältä

Alennusta myös lämmitysöljystä

Lisäksi saat SuPerin jäsenenä 0,5 snt/l alennusta lämmitysöljystä.

Edun voi hyödyntää verkkosivujen kautta tehdyissä tilauksissa. Tilaukseen tarvittavan alennuskoodin löydät kirjautumalla jäsensivuille.

Jos tilaat lämmitysöljyä puhelimitse (0800 131 031), ilmoita tilatessasi kortissasi oleva St1:n asiakasnumero.

Rekisteröimällä korttisi St1:n verkkosivuilla, olet myös oikeutettu kulloinkin voimassa oleviin St1:n neuvottelemiin kolmannen osapuolen tarjoamiin etuihin. Ajankohtaiset edut löydät täältä

Parantaakseen palvelua ST1 keskittää 6.2.2023 alkaen St1:n kuluttajalämmitysöljytilausten käsittelyn tytäryhtiö Lämpöpuisto Oy:lle. Jatkossa kuluttajien lämmitysöljytilaukset käsitellään, toimitetaan ja laskutetaan tytäryhtiön toimesta. Muutos ei vaikuta alennuksiin St1-kuluttajalämmitysöljytilauksissa.

Kuluttaja-asiakkaat pystyvät edelleen itse tilaamaan lämmitysöljyä St1-tilausportaalista osoitteessa st1.fi, josta tilaus ohjautuu tytäryhtiölle. Vastaavasti asiakas voi myös tilata lämmitysöljyä soittamalla asiakaspalveluun (numero 0800 131 031), myös puhelut ohjautuvat muutoksen myötä Lämpöpuisto Oy:n asiakaspalveluun.