Kirjautuminen Oma SuPer -palveluun

SuPer on ottanut elokuussa 2018 käyttöön kolme uutta sähköistä palvelua. Helppokäyttöiset palvelut Oma SuPer, Aktiivin SuPer ja SuPer Tilaisuudet varmistavat laadukkaan ja tietoturvallisen jäsenpalvelun.

Oma SuPer -palvelu on tarkoitettu jäsenen henkilökohtaiseen asiointiin ja jäsenyyden hoitoon. Palvelussa voit vaivatta mm. tarkastella omia henkilö-, jäsenyys- ja työsuhdetietoja ja tehdä niihin muutoksia. Lisäksi voit tarkastella jäsenmaksutietoja sekä tarkistaa oman ammattiosastosi ja luottamushenkilöidesi yhteystiedot.

Aktiivin SuPer -palvelu on tarkoitettu aktiivijäsenen, kuten luottamusmiehen ja puheenjohtajan, luottamustehtävän tueksi. Aktiivijäsen saa käyttöönsä mm. tehtävän hoidossa tarvittavia listauksia, tilastoja ja uutisia.

SuPer Tilaisuudet -osiossa pääset tarkastelemaan ja ilmoittautumaan SuPerin tarjoamiin koulutuksiin ja tilaisuuksiin.

Palveluihin kirjaudutaan liiton verkkosivujen Kirjaudu jäsensivuille -painikkeesta.

Jokaisen jäsenen täytyy luoda itselleen palveluihin uudet tunnukset ja salasana. Jäsenille on lähetetty rekisteröitymisohjeet sähköpostilla ja kirjeellä. Rekisteröitymisohjeet löydät myös täältä »

Voit myös katsoa ohjevideon rekisteröitymisestä alla:

Ongelmia kirjautumisessa? Lue lisää täältä »