Kirjautuminen Oma SuPer -palveluun

Uudet sähköiset jäsenpalvelut on otettu käyttöön 28.8.

SuPer on ottanut 28.8. käyttöön kolme uutta sähköistä palvelua. Helppokäyttöiset palvelut Oma SuPer, Aktiivin SuPer ja SuPer Tilaisuudet varmistavat laadukkaan ja tietoturvallisen jäsenpalvelun.

Oma SuPer -palvelu on tarkoitettu jäsenen henkilökohtaiseen asiointiin ja jäsenyyden hoitoon. Palvelussa voit vaivatta mm. tarkastella omia henkilö-, jäsenyys- ja työsuhdetietoja ja tehdä niihin muutoksia. Lisäksi voit tarkastella jäsenmaksutietoja sekä tarkistaa oman ammattiosastosi ja luottamushenkilöidesi yhteystiedot.

Aktiivin SuPer -palvelu on tarkoitettu aktiivijäsenen, kuten luottamusmiehen ja puheenjohtajan, luottamustehtävän tueksi. Aktiivijäsen saa käyttöönsä mm. tehtävän hoidossa tarvittavia listauksia, tilastoja ja uutisia.

SuPer Tilaisuudet -osiossa pääset tarkastelemaan ja ilmoittautumaan SuPerin tarjoamiin koulutuksiin ja tilaisuuksiin.

Palveluihin kirjaudutaan liiton verkkosivujen Kirjaudu jäsensivuille -painikkeesta.

Jokaisen jäsenen täytyy luoda itselleen palveluihin uudet tunnukset ja salasana. Jäsenille on lähetetty rekisteröitymisohjeet sähköpostilla ja kirjeellä viikon 35 aikana. Rekisteröitymisohjeet löydät myös täältä »

Voit myös katsoa ohjevideon rekisteröitymisestä alla:

Ongelmia kirjautumisessa? Lue lisää täältä »