SuPerin puhelinpalveluihin muutoksia vuoden 2026 alusta
SuPerin puhelinpalvelujen ajat muuttuvat 1.1.2026 alkaen. Sähköissä kanavissa asioit tietoturvallisesti ja vaivattomasti kuten tähänkin asti.
1.1.2026 lähtien SuPerin puhelinpalvelut ovat auki maanantaista torstaihin kello 9–13.
Työsuhdeasiat
Työsuhdeasioiden puhelinpalvelu: 09 2727 9160 maanantaista torstaihin kello 9–13.
- Työsuhdeasiasi voi koskea esim. palkkaa, työaikaa, vuosilomia, irtisanomista, lomautusta, sairauslomaa tai työsuojelua.
- Jos työpaikallasi on luottamusedustaja tai luottamusmies, ole yhteydessä häneen ennen yhteydenottoasi SuPeriin.
- Puhelinpäivystystä ei ole poikkeuksellisesti: 1.1., 6.1., 26.1., 2.4., 6.4., ja 14.5.
- Voit ottaa yhteyttä myös sähköisesti joko sähköisellä lomakkeella tai salattuna sähköpostiviestinä.
Jäsenyysasiat
Jäsenyysasioiden puhelinpalvelu: 09 2727 9140 maanantaista torstaihin kello 9–13.
- Jäsenyysasioita ovat esimerkiksi henkilö-, jäsen- tai työpaikkatietojen päivittäminen, jäseneksi liittyminen ja jäsenmaksut.
- Voit tarkistaa ja päivittää omat jäsentietosi kätevästi sähköisessä Oma SuPer -palvelussa tai ottaa yhteyttä jäsenyysasioissa salatulla sähköpostiviestillä.
Työttömyysturvaan ja kassan jäsenyyteen liittyvät asiat
Jos asiasi koskee työttömyysturvaa tai kassan jäsenyyttä, kuten työttömäksi jäämistä, työttömyyspäivärahan hakemista tai kassan jäseneksi liittymistä, ole yhteydessä Super työttömyyskassaan.
Lisää aiheesta
Asiointi Oma SuPer -palvelussa