Opiskelijat

Tervetuloa opiskelijajäseneksi!

Olet lämpimästi tervetullut SuPerin opiskelijajäseneksi opiskellessasi sosiaali- ja terveysalan tai kasvatusalan toisen asteen tutkintoa. Opiskelijajäsenyys on täysin maksuton liittymispäivästä valmistumispäivään saakka.

SuPerin opiskelijajäsenenä voit olla maksutta yhden kerran.

Opiskelijajäsenenä saat käyttöösi oikeusturva- ja vastuuvakuutuksen, jotka ovat voimassa työssäoppimisjaksoilla ja alan töissä. Lisäksi sinut on vakuutettu vapaa-ajan tapaturmavakuutuksella. Vakuutukset ovat voimassa myös ulkomailla työssäoppimisjaksoilla.

SuPerissa on 15 000 opiskelijajäsentä. Järjestämme erilaista toimintaa sekä valtakunnallisesti että paikallisesti. Tervetuloa mukaan aktiiviseen toimintaan!

Opiskelijalle maksuttomat jäsenedut

... ja superilainen me-henki!

Jäsenhintaedut

• Lomailu SuPerin loma-asunnoissa ja Holiday Club viikko-osakkeissa
  • Ammatilliset opintopäivät
  • Ryhmä- ja henkivakuutus sekä matkavakuutus

Työttömyyskassan jäsenyyden aktivointi

Opiskelijajäsenen liittymislomakkeella haet myös Super työttömyyskassan jäsenyyttä.

Kun menet töihin ensimmäisen kerran opiskelijajäsenyytesi aikana, lähetä kopio työsopimuksestasi tai oppisopimuksestasi SuPerin jäsenyksikköön. Näin jäsenyytesi Super työttömyyskassassa astuu voimaan ja ryhdyt kerryttämään työssäoloviikkoja mahdollisia kassan maksamisia etuuksia varten. Jäsenyyden aktivointi kannattaa: SuPer maksaa Super työttömyyskassan jäsenmaksun opiskeluaikanasi.

SuPer on tukemassa lähihoitajia jo opiskeluvaiheessa. Tästä työstä kertoo yllä olevalla videolla SuPerin opiskelijatyötiimin opiskelija-asiamies Tico Svart.